Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Fransızca Guzel Kısa Sozler

Fransızca Guzel Kısa Sozler
0
134

ahmet0135

FD Üye
Etkileşim
89
F-D Coin
0
Fransızca Guzel Mesajlar

Je taime non seulement pour ce que tu es mais pour ce que je suis quand nous sommes ensemble

Seni seviyorum sadece senin sen oldugun icin değil,benim seninleyken ne olduğum icin

Aimer et etre aimé, cest sentir le soleil des deux cotés

Sevmek ve sevilmek gunesi iki taraftanda hissetmektir

Lamour réunit les coeurs qui saiment

O aşkki aşık kalpleri birleştiren

Ce qui ressemble à lamour est toujours de lamour

Aşka benzeyen hersey aşktır

Jentends ta voix dans tous les bruits du monde

Dunyadaki butun seslerde senin sesini duyuyorum

Les sentiments et la tendressesont les deux organes principaux de lamour

Hisler ve şefkat duygusu askta en onemli iki duygu

Une poésie, cest un sourire un jour de pluie,Lamour, un poème qui se récite chaque jour

Şiirsellik bir gulumsemedir yuzde,Aşk, bir şiir hergun nakletmekte

Lamour ce nest pas quun sentimentcest une renaissance

Aşk sadece bir duygu değildir Ronasansdır

De toi à moi, de moi à toi,il suffit dun regard, dun sourire complicepour découvrir le monde merveilleux de lamour

Senden bana benden sana bir bakiş bir gulumseme ortaktır dunyanin muhteşem aşkının farkına varmamızın

Similar threads

Fransızca Guzel Mesajlar kısa Fransızca Guzel Mesajlar facebook Je taime non seulement pour ce que tu es mais pour ce que je suis quand nous sommes ensemble (Seni seviyorum sadece senin sen olduğun icin değil, benim seninleyken ne olduğum icin) Aimer et etre aimé, cest sentir le...
Cevaplar
0
Görüntüleme
98
2019 Fransızca Guzel Sozler facebook 2019 Fransızca Guzel Sozler kısa Je taime non seulement pour ce que tu es mais pour ce que je suis quand nous sommes ensemble (Seni seviyorum sadece senin sen oldugun icin degil, benim seninleyken ne oldugum icin) Aimer et etre aimé, cest...
Cevaplar
0
Görüntüleme
146
Fransızca Güzel Sözler Mesajlar Fransızca Güzel Mesajlar Kısa Fransızca Güzel Sözler Sevgili melekler, bu yazımızda Fransızca hoş sözler ve mesajlardan derlediğimiz bir listeyi anlamlarıyla birlikte sizlerle paylaşıyoruzfransizcaguzelsozlermesajlar5c55701a06204alt 1549103125...
Cevaplar
0
Görüntüleme
104
O Ses Turkiye Buse Fulya Yılmaz 29 ocakta soylediği şarkı Je Veux Buse Fulya Yılmaz 29 ocak O Ses Turkiye Buse Fulya Yılmaz Je Veux şarkı sozu Donnezmoi une suite au Ritz, je n'en veux pas Des bijoux de chez Chanel, je n'en veux pas Donnezmoi une limousine, j'en ferais quoi ...
Cevaplar
0
Görüntüleme
132
Mali Ulusal Marşı Mali Ulusal Marşı Sözleri Ülkelerin Milli Marşları Parasal Mali Ülkesinin Milli Marşı Sözleri A ton appel Mali Pour ta prospérité Fidèle à ton destin Nous serons tous unis Un peuple, un ayak, une foi Pour une Afrique unie Si l'énemie découvre son front Au dedans ou...
Cevaplar
0
Görüntüleme
117
858,505Konular
982,657Mesajlar
33,045Kullanıcılar
LetStingSon üye
Üst Alt