Farabinin Eğitim Anlayışı Nedir
Farabinin Eğitim Anlayışı Hakkında Bilgi
Farabi bilimsel araştırma yonteminde de cok onemli bir goruş ortaya koymuştur Ona gore, Bilinmeyen konular merak duyularak acıklığa kavuşturulmak istenince mesele(Problem) haline gelir Araştırmayla bu mesele cozulunce de bilgiye donuşur Araştırma da tek yontem bizi farklı goruşlere goturmez
Felsefe ve ceşitli bilimlerdeki derinliğinden dolayı, Farabi ye Aristo dan sonra ikinci oğretmen denmiştir
Turk eğitim tarihinde ilk kez doğrudan eğitim bilimi ne ilişkin goruşler ileri suren bilgin Farabi dir
Farabi ye gore eğitimin amacı Mutluluğu bulmak ve bireyi topluma yararlı hale getirmektir
Uc tur eğitimci vardır Aile reisi, aile fertlerinin oğretmen, cocuk ve genclerin Devlet başkanı, milletinin eğitimcisidir
Felsefe ve diğer bilimlerde gosterdiği başarı ve goruşlerinin derinliği nedeniyle Aristodan sonra kendisine Muallimi Sani denilen unlu bilgin Farabinin Turk Eğitim Tarihi acısından da ayrı bir onemi vardır
Farabi eğitimde kolaydan zora gidilmesi gerektiğini savunmuştur Boylece cok değerli bir oğretim yontemi ortaya koymuştur
Ona gore bir şey oğrenilmeden otekine gecilmemeli, oğretmen oğrencinin oğrenme isteğini surdurmeye calışmalıdır
Oğretmen ne sert ne yumuşak olmalıdır Ilımlı bir yol izlemelidir
Farabinin Eğitim Anlayışı Hakkında Bilgi
Farabi bilimsel araştırma yonteminde de cok onemli bir goruş ortaya koymuştur Ona gore, Bilinmeyen konular merak duyularak acıklığa kavuşturulmak istenince mesele(Problem) haline gelir Araştırmayla bu mesele cozulunce de bilgiye donuşur Araştırma da tek yontem bizi farklı goruşlere goturmez
Felsefe ve ceşitli bilimlerdeki derinliğinden dolayı, Farabi ye Aristo dan sonra ikinci oğretmen denmiştir
Turk eğitim tarihinde ilk kez doğrudan eğitim bilimi ne ilişkin goruşler ileri suren bilgin Farabi dir
Farabi ye gore eğitimin amacı Mutluluğu bulmak ve bireyi topluma yararlı hale getirmektir
Uc tur eğitimci vardır Aile reisi, aile fertlerinin oğretmen, cocuk ve genclerin Devlet başkanı, milletinin eğitimcisidir
Felsefe ve diğer bilimlerde gosterdiği başarı ve goruşlerinin derinliği nedeniyle Aristodan sonra kendisine Muallimi Sani denilen unlu bilgin Farabinin Turk Eğitim Tarihi acısından da ayrı bir onemi vardır
Farabi eğitimde kolaydan zora gidilmesi gerektiğini savunmuştur Boylece cok değerli bir oğretim yontemi ortaya koymuştur
Ona gore bir şey oğrenilmeden otekine gecilmemeli, oğretmen oğrencinin oğrenme isteğini surdurmeye calışmalıdır
Oğretmen ne sert ne yumuşak olmalıdır Ilımlı bir yol izlemelidir
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.