bilgisayarci
FD Üye

Sabah saatlerinde önemli bir erişim sorunu ile gündeme gelen Ziraat Bankası, mevzuyla ilgili olarak Twitter hesabı üzerinden bir açıklama paylaştı. Ziraat Bankası'nın açıklamasına nazaran sorun, geçtiğimiz haftalarda yaşanan Akbank erişim meselesinin tersine yoğunluk kaynaklı ve kısa müddette giderilebilir durumda.
Ziraat bankası, hususla ilgili olarak paylaştığı açıklamada, "Kıymetli müşterilerimiz, Ziraat Mobil'de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim meseleleri yaşanmaktadır. Süreçlerinizi başka kanallarımızdan sıkıntısız bir halde gerçekleştirebilirsiniz. Gerek servis sağlayıcılarımızla gerekse teknik birimlerimizle sorunu en kısa müddette gidermek için çalışıyoruz. Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz" tabirlerine yer verdi.
Ziraat Bankası'nın erişim sorunu ile ilgili açıklaması şu halde:

Downdetector'e baktığımızda Ziraat Bankası erişim probleminin giderilmeye başlandığını görüyoruz
