Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

TikTok, İki Yeni Reklam Eklentisini Duyurdu

TikTok, İki Yeni Reklam Eklentisini Duyurdu
0
97

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70
1650646676.jpg

Instagram, TikTok, Twitter ve daha pek çok toplumsal medya platformu kullanıcı sayılarını artırmaya devam ederken markalar da bu platformlara yönelik reklam sayılarını her geçen gün artırıyor. Neredeyse toplumsal medya kullanmayan kalmadığı düşünüldüğünde, reklamlar için de bu platformlar epey hoş bir seçenek haline geldi.

Markalar, reklamları üzerinde çalışmalar gerçekleştirirken toplumsal medya platformları da bu reklamlar için yeni prosedürler geliştirimeye devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde buna emsal bir çalışma Instagram’dan gelmiş ve 3D reklam özelliğini duyurmuştu. Bugün ise en büyük rakibi TikTok’tan emsal bir atılım geldi ve yakında markaların reklamlarının akıştaki yerini alacağı açıklandı.

Yeni ‘etkileşimli eklentilerle’ daha ilgi alımlı reklamlar verilebilecek


e961f26d28dc4e38b6693bdd7e5e7d0c682d2354.jpeg

TikTok 1 milyar faal kullanıcı sayısını aştı ve artık devasa bir platform haline geldi. Durum böyleyken çok sayıda tüketiciye ulaşmak isteyen markaların, toplumsal medya platformları ortasındaki birinci tercihlerinden biri oldu. TikTok’ta markaların daha ilgi alımlı reklamlar verebilmesi ve daha çok kullanıcıya ulaşabilmesi için yeni ‘etkileşimli eklentiler’ özelliğini geliştirdi. Bu yeni eklentiler, markaların ana akışta pop-uplar, çıkartmalar ve öteki görsel öğeleri kullanarak reklamlar vermesine imkan sağlayacak. Bununla birlikte TikTok, etkileşimli eklentileri iki ana başlıkta topluyor: standart ve premium.

Standart etkileşimli eklentilerle birlikte markalar reklamlarını kullanıcılara anketler ve testler sunabilecek. Bununla birlikte markalar bu eklenti sayesinde kullıcılardan geri bildirim alabilecek. Bu da markalara kullanıcıların beğendiği yahut beğenmediği eserlere nazaran bir satış kampanyası düzenleyebileceği manasına geliyor. Premium etkileşimli eklentiler ise markaların pazarlama amaçlarını çok daha fazla büyütebileceği bir seçenek. Premium eklenti, açılır bir öğe aracılığıyla eserlerin öne çıkarılmasına ve kullanıcıların bir vitrinle karşılaşarak eserleri inceleyebilmesine imkan tanıyor.

TikTok, bu iki yeni özelliğinin kullanıcıların markalardan eser satın alma oranlarını büyük ölçüde artırmasını beklediklerini söylüyor. Şirketin paylaştığı bir blog yazısı, bu yeni reklam seçeneklerinin görüntüleyen kullanıcıların %57’sini markayı ve eserlerini aramaya teşvik ettiğini gösteriyor. Çinli toplumsal medya platformu, yeni eklentilerle birlikte kullanıcıların reklamları çok daha ilgi cazip ve eğlenceli bulacağını belirtiyor.


 

Similar threads

Değişen ve gelişen teknolojiyle birlikte büyük birçoğumuz telefonlarımıza ve toplumsal medyaya bağımlı bir hale geldik. Ya da en azından vakit geçirmeyi seviyoruz diyelim. TikTok ve Instagram üzere platformlarda birbirinden eğlenceli görüntüleri aşağı kaydırmak ve sonsuz bir döngüye girmek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
84
Değişen ve gelişen teknolojiyle birlikte büyük birçoğumuz telefonlarımıza ve toplumsal medyaya bağımlı bir hale geldik. Ya da en azından vakit geçirmeyi seviyoruz diyelim. TikTok ve Instagram üzere platformlarda birbirinden eğlenceli görüntüleri aşağı kaydırmak ve sonsuz bir döngüye girmek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
111
Google, kendi mobil uygulamasına reklam getirmeye hazırlanıyor. Buna göre Google uygulaması anasayfasına kişiselleştirilmiş reklamlar gelecek. Ayrıca “Görseller” kısmındaki reklamlar da daha yoğun bir şekilde kullanıcıların karşısına çıkacak. Google uygulaması daha çok reklam alacak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
38
Gün geçtikçe insanların toplumsal medyada ve internette geçirdikleri müddet artmaya devam ediyor. Hal bu türlü olunca da toplumsal medya platformları daha çok kullanıcıyı çekebilmek için daha çok yeni özellik geliştirmeye başladı. Günümüzde de en çok kullanılan toplumsal medya platformları...
Cevaplar
0
Görüntüleme
100
Toplumsal medya platformu Instagram, yakında kullanıcıların etkileşimlerine nazaran şekillenen Keşfet sahifesine da reklam ekleneceğini açıkladı. Reklamlar, sahifenin ön izlemesinde değil de kişi sahifedeki gönderilerin birine tıkladıktan sonra görünmeye başlayacak. Ayrıyeten reklamlar, fotoğraf...
Cevaplar
0
Görüntüleme
127
858,500Konular
982,380Mesajlar
32,975Kullanıcılar
yazaraliSon üye
Üst Alt