Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Sabiha Gökçen’den harcadıkça kazandıran sadakat programı: ISG PORTPAL

Sabiha Gökçen’den harcadıkça kazandıran sadakat programı: ISG PORTPAL
0
143

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70

Benzersiz ve kişiselleştirilmiş avantajlar sunan ödül programı ISG PORTPAL, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nı (ISG) tercih eden yolcuların hizmetine sunuldu.

Global havalimanı sadakat programı çözüm sağlayıcısı Arrture ile teknolojik alt yapı ve program yönetimi alanlarında iş birliği yapan Sabiha Gökçen Havalimanı, diğer program ortaklarının da katkısıyla yolcularını uçtan uca deneyim sunarak ödüllendirmeyi hedefliyor.

Güçlü altyapısı ve yolcu beklentileri göz önüne alınarak özenle tasarlanmış hizmet ağı ile ISG PORTPAL, program ortaklarından yapılacak harcamalar karşılığında üyelerine puan kazandıracak ve kazanılan bu puanlar farklı hizmetlerin kullanımında avantaj sağlayacak. ISG PORTPAL üyeleri ayrıca, şaşırtan sürpriz ayrıcalıklara da sahip olabilecek. 

BİRÇOK NOKTADA AVANTAJ VE AYRICALIK

İlk fazda sadece Sabiha Gökçen Havalimanı’nda avantajlar sunması planlanan program, kısa sürede lokal ve globalde geniş hizmet ağına ulaşarak üyelerine uçtan uca seyahat tecrübesinin yanı sıra hayatın içinde de avantajlar sunmayı hedefliyor.


ptRJt_1663158370_1394.jpeg


ISG PORTPAL kullanıcıları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nın yiyecek içecek noktalarında, duty free mağazalarında, lounge’larında, hızlı geçiş noktalarında, havalimanı otelinde, havalimanı otoparkında ve daha birçok yerde kendileri için sunulan özel avantajlara tek bir platform üzerinden kolayca ulaşıp, takip edebilecek.

“MÜKEMMEL BİR SEYAHAT DENEYİMİ İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

Türkiye’nin en büyük ikinci havalimanı olarak her gün daha fazla yolcuya hizmet verdiklerini söyleyen Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı CEO’su Berk Albayrak ise, konforlu ve keyifli bir seyahat deneyimi için misafirlerine entegre teknolojilerle en son yenilikleri sunduklarını kaydetti.

Albayrak, “Temassız teknolojik çözümlere olan yatırımlarımız, yolcularımızın ihtiyaçlarının çeşitlenmesine paralel olarak devam edecek. Sadakat programımızın da havalimanımızdaki iş ortaklarımızla ilişkilerimizi güçlendirirken yolcularımıza da benzersiz ve mükemmel bir deneyim sunacağına yürekten inanıyorum” diye konuştu.


OEzNU_1663158316_9815.jpeg


ISG PORTPAL avantajlarından yararlanmak isteyen yolcuların, App Store ve Google Play mağazalarından uygulamayı ücretsiz indirerek üyeliklerini aktive etmeleri yeterli.
 

Similar threads

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı (İSG) idaresi, pandemi sonrası artan seyahat yoğunluğunda durmaksızın koşturan havacılık bölümü çalışanlarının hak ettikleri saygıyı mucibince görebilmeleri için “Saygı Gülümsetir” isimli bir farkındalık projesi başlattı. Pandemi sonrası bilhassa yaz...
Cevaplar
0
Görüntüleme
135
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’ndan yapılan açıklamaya göre, 2009 yılı sonunda 6,6 milyon yolcuyu ağırlayan Sabiha Gökçen Havalimanı, 10 yılda yolcu sayısını 6 kat artırarak 2019 yılı sonunda 36 milyon yolcuya ulaşmayı hedefliyor. Geride kalan 10 yıllık sürede 2009-2015'te art...
Cevaplar
0
Görüntüleme
88
Bayramlar ülkemizin en önemli değerlerinden biri olarak görülüyor, insanlar memleketlerine dönmek için kilometrelerce yol katediyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da insanlar memleketlerine ya da tatil beldelerine gitmek için havalimanlarına akın etti. Bu yolcu trafiği, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda...
Cevaplar
0
Görüntüleme
156
Bloomberg HT TV’de İş Dünyası programında konuk olan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı CEO’su  Ersel Göral, 400 milyon Euro yatırımla hayat geçirecekleri ek terminal bina yapımına en geç  Nisan 2020’de başlayacaklarını ve bir buçuk yılda tamamlanacağını açıkladı. Yatırım...
Cevaplar
0
Görüntüleme
77
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (İSG) yılın 10 ayında 29 milyon 767 bin yolcuya hizmet verdi. İSG açıklamasına göre, 2019 yılının ilk 10 ayında dış hat yolcusu yüzde 20 artışla 11 milyon 747 bin olurken iç hatlarda 18 milyon 20 bin kişiye hizmet verildi. Aynı dönemde toplam...
Cevaplar
0
Görüntüleme
63
858,536Konular
981,826Mesajlar
32,338Kullanıcılar
ahmet80Son üye
Üst Alt