PPC reklamcılık, uzun gecmişinde inişler ve cıkışlar yaşamıştır Ancak benim icin surpriz olan; o kadar buyuk başarı hikayeleri duyulmasına rağmen, reklamcılık uygulamaları ile ne kadar az sayıda Web firmasının meşgul olmasıdır Bu problem belki de maliyet veya PPC’nin karmaşıklığından kaynaklanmaktadır Ancak işini bilen veren kişi ya da kurumlar, butun bu uygulamaları etkili bir şekilde kullanıyor olmaları ile bilinmektedirlerPPC Reklamcılık Nedir?
Tıklama başına odeme, bir internet modelidir ve verenler tarafından web sitelerinde direkt trafiği sağlamak icin kullanılır Esasında bu durum, verenlerin yayınlayıcılara, reklama tıklandığında para odemesi şeklinde de ozetlenebilir ( tipik bir network servisi, ilişkilerdeki arabuluculuk gibi)
PPC Reklamları Nereler İcindir?
PPC reklamlarının fırsatları cok fazladır, ama bizim şu andaki makalemizin amacı; satış portfoyunun kademeli olarak geliştirilmesini acıklamak olarak duşunulebilir Bu bağlamda ilk kademe Google ve Bing reklamlarının oluşturulmasıdır Buralarda butcenizin buyuk bir bolumu ilk başlarda duşecektir İkinci kademe ağlarına gelince ise sayılarının cok fazla olduğunu belirtebiliriz Ve bunlara, oyun PPC reklamları, 7Search ve de diğer bazı farklı secenekler de dahildirler Ucuncu kademe ağların amacı ise, bazı PPC oğelerini, reklamlar ile birleştirmek icin kullanmaktır
PPC Reklamının Yararları
PPC modelinde, reklamın sayısız yararı bulunmaktadır Yani cevrimici pazarlama kanallarından en olculebilir olanıdırlar Ama hepsi bununla sınırlı değildir Reklam verenler, kampanyaların ve bu kampanyaların sonuclarının uzerinde daha fazla denetime sahiptirler PPClerin kotu yanı ise secilen ağlarda hicbir agresiflik gostermeden, bilgilendirici olmadan ve aktif bir varlık gostermeden para harcamanın cok kolay olmasıdır
Cevirim Takibi: Bir satın alma, kayıt olma ve hatta sayfayı bir kişi goruntulerken yapılan cevirim takibi PPC’nin başarısı icin onemli bir husustur Mesela anahtar kelime, kampanyaya olan bağlantılar ve acılış penceresinin cevap vermesi cevirimdeki sonucu gostermektedir Tahmin edebileceğiniz gibi cevirim tespit etmekle başlar, ve daha sonra uygun takip mekanizması kurularak aktifliği sağlanır
Performans gostergelerini yayımlama: Once kullanıcı trafiği oluşmaya başlar Bu trafiğin yuksek performans gostericileri olduklarından emin olmak gerekir Reklamlar sayesinde bireylerin web sitenizi izleme sayısı acısından oldukca şaşırtıcı ve olumlu yonde sonuclar elde ediyor olacaksınızBu reklamlar icin aylık bir butce ayırın Bu butceyi iyi belirlemelisiniz Butcenizi aşmanız durumunda kaynağınızı olması gerekenden daha hızlı tuketiyor olacaksınızdır
Anahtar Kelime Listelerini Buyutun ve Kırpın: Kampanyanızda anahtar kelimelerle ilgili her şeyi takip etmekteki amac, neyin doğru calışıp neyin calışmadığını anlamaktır Her nasıl yeterince iyi bir performans ile calışmayan (daha kotusu hic calışmamış) bir calışanınızı yanınızda tutmak istemeyeceksiniz, bazı cevirimlerde sonuc vermeyen terim ve satırları da acele etmeksizin listeden cıkarmanız daha iyi olacaktır
Nitelikli Reklam Listesi: Birinci kademedeki ağların (en onemlilerinden biri olan Google gibi), veren kişi ya da kurumların kendi alanlarında yapılan arama sonuclarında ilk sırlarda yer almalarını sağlama konusunda ne kadar başarılı oldukları herkes tarafından bilinir Bu acıdan bu ağlar uzerinden nitelikli reklamların verilmesi durumu (Adwords), muhtemel alıcıların dikkatini cekme acısından buyuk avantajlar sunmaktadır
Acılış Sayfa Paradoksları: Verdiğiniz reklamların hedef kitleye ulaştırıldığı yer yani acılış penceresi,kampanyalarınız icin cok kritik bir oneme sahiptir Acılış penceresinin kesinlikle muhtemel muşterilerinizin aradığına uygun olduğundan emin olunuz Keza onlar, sizden sonra sizi başkalarına anlatacak en etkili kişilerdir
Teknoloji
PPC reklamcılık, uzun gecmişinde inişler ve cıkışlar yaşamıştır Ancak benim icin surpriz olan; o kadar buyuk başarı hikayeleri duyulmasına rağmen, reklamcılık uygulamaları ile ne kadar az sayıda Web firmasının meşgul olmasıdır Bu problem belki de maliyet veya PPC’nin karmaşıklığından kaynaklanmaktadır Ancak işini bilen veren kişi ya da kurumlar, butun bu uygulamaları etkili bir şekilde kullanıyor olmaları ile bilinmektedirlerPPC Reklamcılık Nedir?
Tıklama başına odeme, bir internet modelidir ve verenler tarafından web sitelerinde direkt trafiği sağlamak icin kullanılır Esasında bu durum, verenlerin yayınlayıcılara, reklama tıklandığında para odemesi şeklinde de ozetlenebilir ( tipik bir network servisi, ilişkilerdeki arabuluculuk gibi)
PPC Reklamları Nereler İcindir?
PPC reklamlarının fırsatları cok fazladır, ama bizim şu andaki makalemizin amacı; satış portfoyunun kademeli olarak geliştirilmesini acıklamak olarak duşunulebilir Bu bağlamda ilk kademe Google ve Bing reklamlarının oluşturulmasıdır Buralarda butcenizin buyuk bir bolumu ilk başlarda duşecektir İkinci kademe ağlarına gelince ise sayılarının cok fazla olduğunu belirtebiliriz Ve bunlara, oyun PPC reklamları, 7Search ve de diğer bazı farklı secenekler de dahildirler Ucuncu kademe ağların amacı ise, bazı PPC oğelerini, reklamlar ile birleştirmek icin kullanmaktır
PPC Reklamının Yararları
PPC modelinde, reklamın sayısız yararı bulunmaktadır Yani cevrimici pazarlama kanallarından en olculebilir olanıdırlar Ama hepsi bununla sınırlı değildir Reklam verenler, kampanyaların ve bu kampanyaların sonuclarının uzerinde daha fazla denetime sahiptirler PPClerin kotu yanı ise secilen ağlarda hicbir agresiflik gostermeden, bilgilendirici olmadan ve aktif bir varlık gostermeden para harcamanın cok kolay olmasıdır
Cevirim Takibi: Bir satın alma, kayıt olma ve hatta sayfayı bir kişi goruntulerken yapılan cevirim takibi PPC’nin başarısı icin onemli bir husustur Mesela anahtar kelime, kampanyaya olan bağlantılar ve acılış penceresinin cevap vermesi cevirimdeki sonucu gostermektedir Tahmin edebileceğiniz gibi cevirim tespit etmekle başlar, ve daha sonra uygun takip mekanizması kurularak aktifliği sağlanır
Performans gostergelerini yayımlama: Once kullanıcı trafiği oluşmaya başlar Bu trafiğin yuksek performans gostericileri olduklarından emin olmak gerekir Reklamlar sayesinde bireylerin web sitenizi izleme sayısı acısından oldukca şaşırtıcı ve olumlu yonde sonuclar elde ediyor olacaksınızBu reklamlar icin aylık bir butce ayırın Bu butceyi iyi belirlemelisiniz Butcenizi aşmanız durumunda kaynağınızı olması gerekenden daha hızlı tuketiyor olacaksınızdır
Anahtar Kelime Listelerini Buyutun ve Kırpın: Kampanyanızda anahtar kelimelerle ilgili her şeyi takip etmekteki amac, neyin doğru calışıp neyin calışmadığını anlamaktır Her nasıl yeterince iyi bir performans ile calışmayan (daha kotusu hic calışmamış) bir calışanınızı yanınızda tutmak istemeyeceksiniz, bazı cevirimlerde sonuc vermeyen terim ve satırları da acele etmeksizin listeden cıkarmanız daha iyi olacaktır
Nitelikli Reklam Listesi: Birinci kademedeki ağların (en onemlilerinden biri olan Google gibi), veren kişi ya da kurumların kendi alanlarında yapılan arama sonuclarında ilk sırlarda yer almalarını sağlama konusunda ne kadar başarılı oldukları herkes tarafından bilinir Bu acıdan bu ağlar uzerinden nitelikli reklamların verilmesi durumu (Adwords), muhtemel alıcıların dikkatini cekme acısından buyuk avantajlar sunmaktadır
Acılış Sayfa Paradoksları: Verdiğiniz reklamların hedef kitleye ulaştırıldığı yer yani acılış penceresi,kampanyalarınız icin cok kritik bir oneme sahiptir Acılış penceresinin kesinlikle muhtemel muşterilerinizin aradığına uygun olduğundan emin olunuz Keza onlar, sizden sonra sizi başkalarına anlatacak en etkili kişilerdir
Tıklama başına odeme, bir internet modelidir ve verenler tarafından web sitelerinde direkt trafiği sağlamak icin kullanılır Esasında bu durum, verenlerin yayınlayıcılara, reklama tıklandığında para odemesi şeklinde de ozetlenebilir ( tipik bir network servisi, ilişkilerdeki arabuluculuk gibi)
PPC Reklamları Nereler İcindir?
PPC reklamlarının fırsatları cok fazladır, ama bizim şu andaki makalemizin amacı; satış portfoyunun kademeli olarak geliştirilmesini acıklamak olarak duşunulebilir Bu bağlamda ilk kademe Google ve Bing reklamlarının oluşturulmasıdır Buralarda butcenizin buyuk bir bolumu ilk başlarda duşecektir İkinci kademe ağlarına gelince ise sayılarının cok fazla olduğunu belirtebiliriz Ve bunlara, oyun PPC reklamları, 7Search ve de diğer bazı farklı secenekler de dahildirler Ucuncu kademe ağların amacı ise, bazı PPC oğelerini, reklamlar ile birleştirmek icin kullanmaktır
PPC Reklamının Yararları
PPC modelinde, reklamın sayısız yararı bulunmaktadır Yani cevrimici pazarlama kanallarından en olculebilir olanıdırlar Ama hepsi bununla sınırlı değildir Reklam verenler, kampanyaların ve bu kampanyaların sonuclarının uzerinde daha fazla denetime sahiptirler PPClerin kotu yanı ise secilen ağlarda hicbir agresiflik gostermeden, bilgilendirici olmadan ve aktif bir varlık gostermeden para harcamanın cok kolay olmasıdır
Cevirim Takibi: Bir satın alma, kayıt olma ve hatta sayfayı bir kişi goruntulerken yapılan cevirim takibi PPC’nin başarısı icin onemli bir husustur Mesela anahtar kelime, kampanyaya olan bağlantılar ve acılış penceresinin cevap vermesi cevirimdeki sonucu gostermektedir Tahmin edebileceğiniz gibi cevirim tespit etmekle başlar, ve daha sonra uygun takip mekanizması kurularak aktifliği sağlanır
Performans gostergelerini yayımlama: Once kullanıcı trafiği oluşmaya başlar Bu trafiğin yuksek performans gostericileri olduklarından emin olmak gerekir Reklamlar sayesinde bireylerin web sitenizi izleme sayısı acısından oldukca şaşırtıcı ve olumlu yonde sonuclar elde ediyor olacaksınızBu reklamlar icin aylık bir butce ayırın Bu butceyi iyi belirlemelisiniz Butcenizi aşmanız durumunda kaynağınızı olması gerekenden daha hızlı tuketiyor olacaksınızdır
Anahtar Kelime Listelerini Buyutun ve Kırpın: Kampanyanızda anahtar kelimelerle ilgili her şeyi takip etmekteki amac, neyin doğru calışıp neyin calışmadığını anlamaktır Her nasıl yeterince iyi bir performans ile calışmayan (daha kotusu hic calışmamış) bir calışanınızı yanınızda tutmak istemeyeceksiniz, bazı cevirimlerde sonuc vermeyen terim ve satırları da acele etmeksizin listeden cıkarmanız daha iyi olacaktır
Nitelikli Reklam Listesi: Birinci kademedeki ağların (en onemlilerinden biri olan Google gibi), veren kişi ya da kurumların kendi alanlarında yapılan arama sonuclarında ilk sırlarda yer almalarını sağlama konusunda ne kadar başarılı oldukları herkes tarafından bilinir Bu acıdan bu ağlar uzerinden nitelikli reklamların verilmesi durumu (Adwords), muhtemel alıcıların dikkatini cekme acısından buyuk avantajlar sunmaktadır
Acılış Sayfa Paradoksları: Verdiğiniz reklamların hedef kitleye ulaştırıldığı yer yani acılış penceresi,kampanyalarınız icin cok kritik bir oneme sahiptir Acılış penceresinin kesinlikle muhtemel muşterilerinizin aradığına uygun olduğundan emin olunuz Keza onlar, sizden sonra sizi başkalarına anlatacak en etkili kişilerdir
Teknoloji
PPC reklamcılık, uzun gecmişinde inişler ve cıkışlar yaşamıştır Ancak benim icin surpriz olan; o kadar buyuk başarı hikayeleri duyulmasına rağmen, reklamcılık uygulamaları ile ne kadar az sayıda Web firmasının meşgul olmasıdır Bu problem belki de maliyet veya PPC’nin karmaşıklığından kaynaklanmaktadır Ancak işini bilen veren kişi ya da kurumlar, butun bu uygulamaları etkili bir şekilde kullanıyor olmaları ile bilinmektedirlerPPC Reklamcılık Nedir?
Tıklama başına odeme, bir internet modelidir ve verenler tarafından web sitelerinde direkt trafiği sağlamak icin kullanılır Esasında bu durum, verenlerin yayınlayıcılara, reklama tıklandığında para odemesi şeklinde de ozetlenebilir ( tipik bir network servisi, ilişkilerdeki arabuluculuk gibi)
PPC Reklamları Nereler İcindir?
PPC reklamlarının fırsatları cok fazladır, ama bizim şu andaki makalemizin amacı; satış portfoyunun kademeli olarak geliştirilmesini acıklamak olarak duşunulebilir Bu bağlamda ilk kademe Google ve Bing reklamlarının oluşturulmasıdır Buralarda butcenizin buyuk bir bolumu ilk başlarda duşecektir İkinci kademe ağlarına gelince ise sayılarının cok fazla olduğunu belirtebiliriz Ve bunlara, oyun PPC reklamları, 7Search ve de diğer bazı farklı secenekler de dahildirler Ucuncu kademe ağların amacı ise, bazı PPC oğelerini, reklamlar ile birleştirmek icin kullanmaktır
PPC Reklamının Yararları
PPC modelinde, reklamın sayısız yararı bulunmaktadır Yani cevrimici pazarlama kanallarından en olculebilir olanıdırlar Ama hepsi bununla sınırlı değildir Reklam verenler, kampanyaların ve bu kampanyaların sonuclarının uzerinde daha fazla denetime sahiptirler PPClerin kotu yanı ise secilen ağlarda hicbir agresiflik gostermeden, bilgilendirici olmadan ve aktif bir varlık gostermeden para harcamanın cok kolay olmasıdır
Cevirim Takibi: Bir satın alma, kayıt olma ve hatta sayfayı bir kişi goruntulerken yapılan cevirim takibi PPC’nin başarısı icin onemli bir husustur Mesela anahtar kelime, kampanyaya olan bağlantılar ve acılış penceresinin cevap vermesi cevirimdeki sonucu gostermektedir Tahmin edebileceğiniz gibi cevirim tespit etmekle başlar, ve daha sonra uygun takip mekanizması kurularak aktifliği sağlanır
Performans gostergelerini yayımlama: Once kullanıcı trafiği oluşmaya başlar Bu trafiğin yuksek performans gostericileri olduklarından emin olmak gerekir Reklamlar sayesinde bireylerin web sitenizi izleme sayısı acısından oldukca şaşırtıcı ve olumlu yonde sonuclar elde ediyor olacaksınızBu reklamlar icin aylık bir butce ayırın Bu butceyi iyi belirlemelisiniz Butcenizi aşmanız durumunda kaynağınızı olması gerekenden daha hızlı tuketiyor olacaksınızdır
Anahtar Kelime Listelerini Buyutun ve Kırpın: Kampanyanızda anahtar kelimelerle ilgili her şeyi takip etmekteki amac, neyin doğru calışıp neyin calışmadığını anlamaktır Her nasıl yeterince iyi bir performans ile calışmayan (daha kotusu hic calışmamış) bir calışanınızı yanınızda tutmak istemeyeceksiniz, bazı cevirimlerde sonuc vermeyen terim ve satırları da acele etmeksizin listeden cıkarmanız daha iyi olacaktır
Nitelikli Reklam Listesi: Birinci kademedeki ağların (en onemlilerinden biri olan Google gibi), veren kişi ya da kurumların kendi alanlarında yapılan arama sonuclarında ilk sırlarda yer almalarını sağlama konusunda ne kadar başarılı oldukları herkes tarafından bilinir Bu acıdan bu ağlar uzerinden nitelikli reklamların verilmesi durumu (Adwords), muhtemel alıcıların dikkatini cekme acısından buyuk avantajlar sunmaktadır
Acılış Sayfa Paradoksları: Verdiğiniz reklamların hedef kitleye ulaştırıldığı yer yani acılış penceresi,kampanyalarınız icin cok kritik bir oneme sahiptir Acılış penceresinin kesinlikle muhtemel muşterilerinizin aradığına uygun olduğundan emin olunuz Keza onlar, sizden sonra sizi başkalarına anlatacak en etkili kişilerdir