Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Pearl Abyss G-Star Oyun Konferansı’nda Yeni Nesil Oyun Motoru ve Yeni Oyunlarının Geliştirme Görüntülerini Paylaştı!

Pearl Abyss G-Star Oyun Konferansı’nda Yeni Nesil Oyun Motoru ve Yeni Oyunlarının Geliştirme Görüntülerini Paylaştı!
0
62

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
2
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
47
Konum
Rusya
F-D Coin
111
QFJeLnxDmc53YXLok8Z9_26_785f0d762872901a8aeff7b62e7909ba_image.png




Pearl Abyss G-Star Oyun Konferansı’nda Geliştirme İmajlarını Paylaştı! Pearl Abyss, 19 Aralık tarihinde gerçekleşen G-Star Oyun Konferansı’na katılarak, direkt geliştirdiği yeni jenerasyon oyun motorunu tanıttı ve “Crimson Desert”, “Plan 8” üzere yeni oyunlarının geliştirilme evrelerinden imgeler paylaştı.

Pearl Abyss oyun motoru baş programcısı (Lead Engine Programmer) Kwanghyeon Go, konuşmacı olarak yer aldığı konferansta “Yeni Kuşak Oyun Motoru Geliştirme Son Durum İncelemesi” bahisli konuşmasıyla, dinleyicilere oyun motorunun geliştirilmesi hakkında bilgiler aktardı. Bilhassa “üstün kalitede bir oyunu, süratlice ve daha çok oyuncuya sunma”nın, kendi geliştirdikleri yeni kuşak oyun motorunun en kıymetli fonksiyonlarından biri sayıldığını söyleyerek, bunu yansıtan çeşitli oyun motoru tekniklerini de tanıttı.


pH4iFLBtsMvm5FuI8JRN_26_563519996b9bb7e8e804fbc8393d1208_image.jpg

Yeni kuşak oyun motorunun en önemli işlevleri olan “Işık, Atmosfer, Geometri ve Fizik”in yeni oyun geliştirmelerine nasıl uygulandığını çeşitli örnekler sunarak açıkladı. Işığın kaynağının ortaya koyduğu tesire bağlı olarak gölgenin değişimi ve farklı atmosferik durumların tahlil teknikleri başta olmak üzere, milyonlarca nesneyi eş vakitli olarak görselleştirebilme sistemini gösterdi.

Plan 8’in geliştirilme imajları konferansın ikinci yarısında sunuldu. Yeni kuşak oyun motoru binek sistemi aracılığıyla geliştirilen araç testinin gerçekleştirildiği ve piston ayarına nazaran daha geniş aralıklı hareket kabiliyetinin açıkça gösterildiği bir görüntü paylaşıldı.


3Pg2lrfDfltFFaaS8RsJ_26_aeb3eef56496f54901200e79775a62e0_image.jpg


qYFkKYkTWTaKdVS4p6vM_26_14e907ff2a000d2eab6c1bbddf1b079e_image.png
FOM3fThKK5vlAaTw4DrA_26_74c3dbc2f403f630584a74f90b5a19d0_image.png

Crimson Desert’ın geliştirilme imajları de paylaşıldı. Yeni jenerasyon oyun motoru aracılığıyla hava şartları uç boyutlarda değişebilirken, karakterlerin kar ve çamur birikmiş yerlerdeki hareketlerine bağlı olarak yer yüzeyi de duruma uygun bir görünüme bürünebiliyor. Ayrıyeten suyun yayılımlarını hesaplayarak, hareket eden objelerin bulunduğu yüzeyde dalgacıklar oluşturabiliyor.


IrLWcQ7VkQZwfsYl6umX_26_9e6bf64bdc904fdb31ea847a043ae9aa_image.png
IAJxZA634ZhzDxbAEXrH_26_37af0ec7a04853d21f4951981fe9962d_image.png


E8VPtNAW98dKwg3DDQRx_26_ecace77f6f8c47425ead97d13dff9c2e_image.png

Pearl Abyss, IGN röportajı aracılığıyla yeni jenerasyon oyun motorunun ismini “BlackSpace Engine” olarak da duyurmuştu. Yakın vakitte dünya çapında gündem konusu olan “DokeV” isimli yeni oyununun, yeni kuşak oyun motoruyla geliştirildiği gerçeğinin öğrenilmesiyle, bu motora olan ilgi de giderek artıyor.

Oyun motoru baş programcısı Kwanghyeon Go, bu motorun çeşitli avantajlarını tanıtarak, üstün grafikler için şirkete ilişkin oyun motorunun yanında, hareket yakalama ve 3D tarayıcı stüdyoları üzere en son teknoloji tesislere de sahip olduklarını aktardı. Kwanghyeon Go, “üstün grafikler ve ayrıntılara dair itinanın, Pearl Abyss’in sahip olduğu yön” olduğunu tabir ederken, “ancak oyunun oynanışı konusuna da bir o kadar yoğunlaşmaktayız” diyerek sahip oldukları vizyonu ortaya koydu.Pearl Abyss G-Star Oyun Konferansı’nda Geliştirme Manzaralarını Paylaştı!

 
858,505Konular
982,660Mesajlar
33,047Kullanıcılar
felix66668Son üye
Üst Alt