Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Oyunlararası En İyi Atı Seçiyoruz!

Oyunlararası En İyi Atı Seçiyoruz!
0
79

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
73
516-0-7fdd1947793016c0c38ce7fdf6a35239.jpg
O anda bir oyun müellifi olacağımı biliyordum.

Uygun ve sadık bir at dostluğunun kıymetini bilmeniz gerek. Skyrim'deki dikey uçurumları ölçeklendirmemize, Metal Gear Solid 5'deki tankerleri sifonla kapatmamıza ve Witcher 3'ü süratli seyahat edemediğimizde sıradandan daha az öfkeli olmamıza yardımcı oldular. Ayrıyeten bana nazaran çok tatlılar ve çıkardıkları seslerde çok beğenilen.

Artık duyduğumuz sevgiden bahsetmeyi bırakalım da en düzgün at kim ona bakalım ne dersiniz? Gömleğini içine ver ve yola koyulalım.

1.Raund - Koşma Formu


Temel kabul edilebilir bir yürüyüşe sahip olmayı ben Garp biçimi sürme standartlarına nazaran karar veriyorum, bir atın "yürüyüşte düz ve gerçek hareket ettirmesi" gerekir. Oyunlarda ve gerçek hayatta birtakım atlar, istedikleri devir uzun çimler üzerinde atıştırmaya başlarlar. Kolay toprakta zikzak yapacaklar ve bir hevesle alternatif yollar bulacaklar. 

Harika oyun atı, gitmeden evvel nereye gitmek istediğinizi bilir.  Ata binmek, güvendiğiniz bir egzersizdir ve atınız sistemsiz bir pislik üzere kodlanmışsa, yürümekten öbür hiçbir dermanınız kalmamıştır.

Roach: Roach'un yürüyüşü doğruysa, ona güvenebilirim, lakin, Roach'a ne vakit ufak bir boşluk verirsem, onu her meyve kısmını kırparken buluyorum.

Battlefield 1 atı: Sağlam, kararlı yürüyüşler ve onları gerçek hayattaymış üzere hissettirmek için dizginleri gereğince dirençli Battlefield 1 atları, binmek için harika yol arkadaşlarıdır. Ama siperlerde duyduğunuz inanç eriyiveriyor. Bir hendekte sıkıştıklarında savaş sizin için daha da cehennem olacaktır.

D-Horse: Metal Gear Solid 5'in toprağının epeyce düz olması nedeniyle D-Horse'i gerçek bir halde pahalandırmak çetin, ama en yüksek süratlerde bile D-Horse mütemadi geri kalmaktadır. Fakat maniler laf konusu olduğunda, D-Horse, kararsız bir yaratıktır, nereye gideceğini yahut yolda en ufak bir darbe ile ne yapacağı meçhuldür. 

(Kazanan) Skyrim atı: Skyrim atı asla sendelemez. Uçurum yüzlerine, görünmez duvarlara, görünür duvarlara tırmanmaya ve velev akıllıca konsol komutlarıyla uçmaya çalışırlar. (Her âlâ at birkaç konsol komutunu bilir, örn. AddShout Giddiyap, ModApple +1000, AntialiasMane_ON.) Onlar ferdî yükü hiçe sayıp, kayıyormuşçasına koşuşturup hareket ederler. Dağlara ve engebeli yerlerde kullanışlı bir araçtır.

2.Raund - Yele Cazipliği

Artık de yele sıklıklarını kıyaslayalım. Bir atın yelesinin tımarlanıp hazırlanmasının birkaç klâsik yolu vardır ve şahsi bir emel için hizmet verdiklerinde bunun en yeterli yolu örgü yapmaktır. Atın doğal yelelerinden yararlanarak onları büyüleyici bir labirente dönüştürebilirsiniz. Yeleler tıpkı vakitte atların performansınıda tesirler. Sair teknikler, çekme yahut inceltme süreçleridir. Bu usullerde yeleler bir cisimle kırpılır.

Roach: Karmaşık at sözlüğünde, roach aslında zavallı yaratıkların yelesini boynuna yanlışsız tıraş etmek demektir. Ama Witcher 3'te, Roach'ın aslında nispeten uzun bir yelesi var. Tamemen ironik bir at olmuş. 

Battlefield 1 atı: İnce bir yele bu savaş evladı için mükemmel bir başlangıç noktası değil, gelgelelim kimi ince saç fiziği ve bir kaç uzun gevşek ip ile Battlefield 1 atının biraz daha vahşi görünmesi sağlanmış.

D-Horse: Yeleleri kolay, tehlikeye atılmış dizaynına karşın işlevsel ve zariftir. Oyunu tamamladıktan sonra, D-Horse'e şeytani bir obsidien mohawk veren opsiyonel Furicorn dış görünüşü donatabilirler deniliyor.

(Kazanan) Skyrim atı: Klasik klasörlerle tarama ve evrakları açma modları, atları sunum kategorilerinden diskalifiye etmez; zira atın yelesinden bir tarak geçirecek kadar beceri gerektirir. Ve birkaç mods ile, Skyrim atına hak ettiği örgü yelesini verebilirsiniz. Şuan toplulukta o denli bir mod yok fakat bu ihtimalin olması bile pastayı Skyrim atının almasına kâfi.

3. Raund - Hayat Gücü

Bu kısmı Appaloosa At Kulübü El Kitabında bulamazsınız, ama kuşkum yok ki her ay idare şurası arasında yapılan tartışmanın sıradan bir hususudur. Yeterli bir at bir odaya girdiğinde, beşerler başlarını çevirir ve evet, bu bir at, dört ayaklı, toynakları pek der. Gelgelelim ülkü at, görünmeyen bir güce sahip olmalı; içten bir ışıma, ben bir atım, bacaklarım büyük ve onlarla nehirlerin aşılması çok kolay. 

Roach: Roach'da hayat gücü var, lakin atı harika yapan özelliğide bu değil.

Battlefield 1 atı: Battlefield atının hayli güzel rölanti animasyonları var. Yanına nükleer atsanız kaçmaz ve ölmez o kadar ömür gücü vardır.

Skyrim atı: Skyrim atının başının içinin boş olduğunu söylememize gerek yok. Öteki oyunlardaki atlara kıyasla güçlü ve hareketli olsa da ömür gücü bakımından zayıftır.

Kazanan) D-Horse: Son Raund: Grafikler

Son raund olarak her medya oyununda atlar için dikkat edilmesi gereken bir mevzuyu inceleyeceğiz: grafikler. Appaloosa At Kulübü tarafından tanımlanan grafikler "bir atın hasırını tanımlayan poligonlar, atların rengini ve özelliklerini tanımlayan dokular ve bu ögelerin birbirleriyle nasıl konuştuklarını" belirtir. Birkaç sahife sonra, Her atın "140Hz'de hayli radyona görünmesi gerektiğini" söyler. Özetle, çokta ziyade fikir birliği sağlayamadık, gelgelelim her at hoş, eşsiz, parlak ve ebedi olduğu için oynamak daha güçlükle kategorilerden biridir ve aslında karşılaştırarak olmazda, kendi skalasına nazaran derecelendirilmelilerdir.

Roach: Çok cilalanmış. Büyük, detaylı kaslara sahip, ama kendi vücudu da dahil olmak üzere fizikî nesnelerden geçen bir başlığı vardır. At için kusursuz bir görünüm değil.

D-Horse: Bu atın kolaylıkla paraşütle kaldırılacağı izlenimini vermek için hafif konturlu, çok nizamlı bir model. Âlâ kalçalara sahip.

Skyrim atı: Birkaç mod ile uzanarak dokunacak kadar gerçek görünebilirler. Örnek verecek olursak:siber zırh giyen sabertooth, hakikaten çok nadir atlar.

Battlefield 1 atı: Dışarıdan çok gerçekçi bir ata benziyor. İçerden ise tam bir endişe sineması.

Kazanan: Tüm atlar

Veee son olarak en uygun atımızı duyuruyoruz: Skyrim atı

Kazandı, zira mod sayesinde en etkileyici ve çeşitlilik gösteren küme onlar. Skyrim'in atları bir dağın büyüklüğüne kadar büyüyebilir ve ejderhaları öldürmek için size yardımcı olarak daima oradadır. 

Modding'in yapamayacağı tek şey bir ata sana değer duymasını sağlamak, fakat gerçek bir atın zihni, özveri ve sabrı hak ediyorsa, sahibine gereken saygıyı gösterir. Başkaca, Battlefield 1 atı da epey havalı, lakin gözlerinin içinden ne kadar ürkütücü geldiğini söylemeye gerek yok.
516-12-7fdd1947793016c0c38ce7fdf6a35239.jpg
Son Raund: Grafikler

Son raund olarak her görüntü oyununda atlar için dikkat edilmesi gereken bir mevzuyu inceleyeceğiz: grafikler. Appaloosa At Kulübü tarafından tanımlanan grafikler "bir atın hasırını tanımlayan poligonlar, atların rengini ve özelliklerini tanımlayan dokular ve bu ögelerin birbirleriyle nasıl konuştuklarını" belirtir. Birkaç sahife sonra, Her atın "140Hz'de epeyce radyona görünmesi gerektiğini" söyler. Özetle, çokta ziyade fikir birliği sağlayamadık, fakat her at şık, eşsiz, parlak ve ebedi olduğu için oynamak daha güçlükle kategorilerden biridir ve aslında karşılaştırarak olmazda, kendi skalasına nazaran derecelendirilmelilerdir.

Roach: Çok cilalanmış. Büyük, detaylı kaslara sahip, lakin kendi vücudu da dahil olmak üzere fizikî nesnelerden geçen bir başlığı vardır. At için mükemmel bir görünüm değil.

D-Horse: Bu atın kolaylıkla paraşütle kaldırılacağı izlenimini vermek için hafif konturlu, çok tertipli bir model. Uygun kalçalara sahip.

Skyrim atı: Birkaç mod ile uzanarak dokunacak kadar gerçek görünebilirler. Örnek verecek olursak:siber zırh giyen sabertooth, sahiden çok nadir atlar.

Battlefield 1 atı: Dışarıdan çok gerçekçi bir ata benziyor. İçerden ise tam bir kaygı sineması.

Kazanan: Tüm atlar

Veee son olarak en âlâ atımızı duyuruyoruz: Skyrim atı

Kazandı, zira mod sayesinde en etkileyici ve çeşitlilik gösteren küme onlar. Skyrim'in atları bir dağın büyüklüğüne kadar büyüyebilir ve ejderhaları öldürmek için size yardımcı olarak daima oradadır. 

Modding'in yapamayacağı tek şey bir ata sana hürmet duymasını sağlamak, gelgelelim gerçek bir atın zihni, özveri ve sabrı hak ediyorsa, sahibine gereken saygıyı gösterir. Başkaca, Battlefield 1 atı da nispeten havalı, lakin gözlerinin içinden ne kadar ürkütücü geldiğini söylemeye gerek yok.
516-12-7fdd1947793016c0c38ce7fdf6a35239.jpg
 
858,505Konular
982,672Mesajlar
33,048Kullanıcılar
Mega00Son üye
Üst Alt