Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Ödeme hizmetlerinde sadakat müşteri memnuniyetinden geliyor

Hoş geldin! taydogan69 tarafından topluluğumuza katılmaya davet edildiniz. Kaydolmak için lütfen burayı tıklayın.
Ödeme hizmetlerinde sadakat müşteri memnuniyetinden geliyor
0
89

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
bha_37_d610c01dbe9af2ca3e21.jpg

Ödeme Sistemleri Dalı müşteri davranışlarını değiştirerek büyüyor. Yeni teknoloji ve tahlillerle her geçen gün daha fazla müşteriye hizmet sunan dalda başkan kuruluşlar, müşteri muhtaçlıklarını uçtan uca karşılayacak tahliller ile, memnuniyeti en üst düzeyde tutarak fark yaratıyorlar. Paynet Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ferah Güneri, Paynet’te insan odaklı yaklaşımla nasıl müşteri memnuniyeti yaratıldığına, Paynet markasına katkısına ilişkin görüşlerini paylaştı.

Operasyon takımı, sunulan hizmetin meselesiz ve inançlı halde gerçekleşmesi ismine, başka tüm takımlar ile iş birliği içerisinde, müşterilerin istek ve taleplerine yönelik takviye veren, süreçlerin takipçisi ve hizmet kalitesinin devamlılığından sorumludur.

Teknoloji bir araç, unutulmaması gereken en kıymetli nokta ise insan faktörü. Dolayısı ile müşterilerimizi, birlikte kıymet yarattığımız paydaşlarımızı, hakikat anlayabilmek insanı merkeze koymaktan geçiyor.

Müşteri tecrübesi yaratmak, onu izlemek, geliştirmek, şad müşteri yaratmak çok değerli. Bu manada yalnızca verilerde değil psikolojinin de içinde olduğu, sayılarında dışına çıkan bir memnuniyeti yaşatmaya çalışıyoruz. Paynet olarak her biri kendi alanında gereğince kompleks süreçler içeren teknolojik ve finansal süreçleri birleştiriyor, katma kıymetli servislere dönüştürüyor ve işletmelerin hayatını dijitalleştiriyoruz. Bu servisleri tabi olduğumuz regülasyona sıkı sıkıya bağlı kalarak sunmak, karmaşık operasyonel süreçleri yönetebilmeyi mecburî kılıyor.

Yetkin grup arkadaşlarımız ve 20 yılı aşan bölüm tecrübemiz sayesinde bu kompleks süreçleri hem iç hem de dış müşterilerimize hissettirmeden onlara kusursuz bir ödeme tecrübesi sunmak için uğraş gösteriyoruz.

Şikayetler acil kodu ile önceliklendiriliyor

Operasyon ünitesinin en çok odaklandığı mevzuların başında şikayet idaresinin yer aldığını lisana getiren Güneri, “Paynet’te her şikayetin tekrarlanmaması için tedbirler alınıyor. Bu süreçte tüm operasyon takımları şeffaf ve süratli olmayı iş yapış kültürünün en değerli unsurları ortasında görüyor. Sorunun tahlil sürecinde müşteri ile daima bağlantıda olarak ayrıntılı bilgilendirmeler yapıyor, şikayete husus olan talepler her türlü işin önüne geçip acil kodu ile önceliklendiriliyor” diye konuşuyor.

“Yarattığımız katma kıymet sayesinde müşteri memnuniyeti sağlıyoruz”

B2B ve B2B2C ödeme sistemlerinde Türkiye’nin öncü fintek şirketi Paynet, müşterilerinin kesintisiz çalışan bir sistemle azamî faydayı elde etmesini amaçlıyor. Bu noktada, işletmelerin finansal süreçlerini dijitalleştirerek daha âlâ yönetilebilir bir finansal yapıya kavuşmaları için çalıştıklarını söyleyen Ferah Güneri şöyle devam etti:” İç süreçlerimizde de otomatize ettiğimiz işlevler ile asgarî insan gücü olacak halde operasyonlarımızı dijitalleştirme tarafında iyileştirmeler yapıyoruz. Fikirlerin paylaşıldığı ortamlar yaratıyor, ‘Beyin Fırtınası Toplantıları’ düzenleyerek operasyonel mükemmeliyete katkı sağlıyoruz. Uzman gruplarımızla müracaattan entegrasyona, ödemeden ödeme sonrasına kadar müşterilerimizin tüm süreçlerinde dayanak sunuyoruz. Paynet’te Operasyon kısmına ulaşan telefonlar ortalama 8 saniyede yanıtlanırken e-posta ya da farklı kanallardan iletilen taleplerse en geç yarım saatte karşılanıyor.”

“’İyi marka yerine getirilmiş bir taahhüttür’ anlayışı ile hassas ve kırılgan olan prestiji korumak, müşterilerimize birinci gün verdiğimiz kelamların şuuru ile dayanak ve yarar sunmak ve elbette kalitenin devamlılığını sağlamayı önemsiyoruz. Yeni hayata geçirdiğimiz ‘Paynet Bilgi Merkezi’ ile müşterilerimiz bilgiye süratle ulaşıyor, Ödeme usullerine dair tüm merak edilenler bu merkezde karşılık bulabiliyor. Eser ve çözümlerimizin ayrıntılı anlatımlarını içeren görüntülerin da yer aldığı merkez sayesinde müşterilerimiz kendilerine en uygun tahlili seçebiliyor. Verilen tüm bu kaliteli hizmet bize yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakati olarak geri dönüyor. Yarattığımız en büyük katma kıymetin de bu olduğunu düşünüyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

Tedarik zincirindeki kırılmalar ve artan maliyetler, bilhassa B2B çalışan şirketlerin eser tedarikini her zamankinden daha süratli ve verimli gerçekleştirmesini gerektiriyor. İşte bu noktada B2B’ye özel ödeme alma tahlilleri şirketlere rekabet avantajı yaratıyor. Şirketler daha süratli ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
91
Türkiye’de müşteri ve tecrübe idaresinde çok lisanlı hizmetlerde en geniş uzman takıma ve en çeşitli lisan yetkinliğine sahip Teleperformance Türkiye, yaptığı yatırımların ve pazara sunduğu yenilikçi tahlillerin sonuçlarını almaya devam ediyor. Kesimin en itibarlı araştırmalardan Bilişim 500’de...
Cevaplar
0
Görüntüleme
188
Paynet, en yeni tahlili PayPOS teknolojisiyle fiziki POS olmaksızın cep telefonu, tablet, kiosk yahut el terminali üzere tüm Android aygıtlar üzerinden temassız ödeme alınmasını sağlıyor. Pratik, kolay, inançlı olma avantajıyla ön plana çıkan tahlil, POS satın alımı, bulundurma bedeli, servis ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
169
Türkiye nakitsiz toplum olma yolunda süratle ilerliyor. 2010 yılında BKM bilgilerine nazaran sonuncu tüketimin yüzde 60'ı aşkın (1) kısmı nakit gerçekleştirilirken bugün bu oran yüzde 46'ya (2) gerilemiş durumda. Türkiye iktisadında 2023 nakitsiz topluma geçiş yılı olarak görülüyor. Dünyada tüm...
Cevaplar
0
Görüntüleme
64
Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi ve iş hizmetleri yerinde yerküre başkanı olan ve şirketlerin dijital yerkürede muhtaçlık duydukları hizmetleri sunan Teleperformance, Türkiye’de istikrarlı büyümesini devam ettiriyor. Son üç yılda ortalama yüzde 30 büyüyen şirket, 2019 yılında 236 milyon...
Cevaplar
0
Görüntüleme
156
858,500Konular
982,380Mesajlar
32,975Kullanıcılar
yazaraliSon üye
Üst Alt