Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Microsoft, DLSS ve FSR Alternatifi Teknolojisini Geliştiriyor

Microsoft, DLSS ve FSR Alternatifi Teknolojisini Geliştiriyor
0
46

tekin

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,427
Etkileşim
0
Puan
36
Yaş
96
F-D Coin
95
xbox-series-x-fidelityfx-super-resolution-destegine-kavusuyor-technopat-oyun.jpg

Konsol pazarında yıllar boyunca yüksek kare hızlarından ziyade görüntü kalitesi ve çözünürlük konuları odak noktasıydı. Bu bağlamda yalnızca güçlü donanım değil, işin yazılımsal tarafı da oldukça önemli. Microsoft ise FidelityFX Super Resolution ve DLSS teknolojilerine benzer şekilde DirectML API‘sını geliştirmek için çalışıyor.

Şirketin planı, muhtemelen Xbox Series S/X konsollarında kullanmak üzere bir ölçeklendirme teknolojisi geliştirmek. Microsoft’un bu konuda ne kadar ilerleme kaydettiğini bilmiyoruz. Ancak web sitesinde iki iş ilanı açtığı açıkça görünüyor: Grafikler için Kıdemli Yazılım Mühendisi ve Baş Yazılım Mühendisi.

Ayrıca iş ilanındaki birkaç not dikkat çekiyor. Microsoft, milyonlarca oyuncuyu memnun etmek için grafik yazılımında makine öğrenimini uygulayacak ve gelecekte donanımlar için makine öğrenimi tarafında yazılım geliştirmek üzere mühendisler aradığını söylüyor.

Microsoft-DirectML-Super-Ornekleme-578x480.jpg


Redmond devinin hedefi, makine öğrenimi sayesinde “yüksek çözünürlükler ve kare hızları” sağlamak. Öyle ki bu çalışmalar Microsoft Series X ve Series S konsollarında da kullanılabilir. Şirketin önümüzdeki birkaç yıl içinde nasıl alternatifler sunacağını merakla bekliyoruz.
 
858,523Konular
981,288Mesajlar
31,144Kullanıcılar
mevlutirmakSon üye
Üst Alt