Geçtiğimiz Mart ayında Forbes tarafından kendi gayretleri ile ‘Dünyanın En Genç Milyarderi’ ünvanını kazanan Kylie Jenner, 22 yaşında dudak uçuklatıcı bir servete sahip. Kylie Cosmetics markasını 2015 yılında kuran Jenner, evvel yalnızca ‘lip kit’ eserlerini satıyordu. Daha sonra far paletleri, aydınlatıcılar üzere markasına bir çok eser ekleyen Jenner, geçtiğimiz aylarda Kylie Skin isimli cilt bakımı koleksiyonunu çıkarmıştı. Bunun yanı sıra markasını Amerika’daki Ulta mağazalarında satışa çıkaran Jenner, ailesinin ‘Keeping Up With the Kardashians’ şovundan gelen ününü en zeki halde kullanmayı başardı.
Dün şirketin %51’inin Coty şirketine satıldığı doğrulanırken, Jenner, Kylie Cosmetics markasının çoğunluğunu Coty’e devretti. $600 milyona yapılan satış, Kylie Cosmetics markasının pahasını $1.2 milyar olarak biçmiş oldu. Bu satış ile bir arada kozmetik markasının portfolyosu Coty tarafından yürütülürken, yaratıcı işler ve muhabere Kylie Jenner tarafından sürdürülecek.
Gençlere yönelik Kylie Cosmetics ve Kylie Skin ile birlikte, yeni nesil müşterilere ulaşmayı hedefleyen Coty, OPI ve Rimmel üzere markaların sahibi. “Dünyada daha çok Kylie Cosmetics ve Kylie Skin kullanıcısına ulaşmak için Coty ile anlaşmaktan heyecan duyuyorum. Hayranlarımın ve müşterilerimin beklediği üzere tüm koleksiyonlarda kreatif kısımlarla ilgilenmeye devam ederek, çevre medyada kendileri ile muhabere kurmaya devam edeceğim,” diyen Kylie Jenner, “Bu partnerlik, kendimin ve ekibimin eserlerin kalitesine, yaratıcılığa ve milletlerarası bir marka kurma konusunda uğraşlarımıza odaklanmamızı sağlayacak,” diye ekledi.