Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Küçük İşletmeler Görüntülü Online Reklamlardan Faydalanabilir mi?

Küçük İşletmeler Görüntülü Online Reklamlardan Faydalanabilir mi?
0
69

nicebayan

FD Üye
Katılım
Ara 24, 2016
Mesajlar
94,678
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
37
Web sitesi
nicebayan.com
F-D Coin
95
Geniş online yelpazesinin çoğu küçük esnaf için epeyce çekici geldiği tanıdık bir gerçektir Bu esnafların birçoğu istenilen anahtar kelimelerle Google ’da arama yapıldığında en üst sıralarda olmayı istemektedir Bu Vesile Ile, arama motoru optimizasyonuna (SEO) karşın talepte kesintisiz artış vardır Diğer yana, Google şahısların hile yaparak üst sıralara yerleşmesini engellemek için yeni yöntemler geliştirmektedir SEO yöntemlerinin etkinliği ortadan kalkacak gibi görünüyor


SEO yöntemlerinin defalarca sizi başarıya götüreceğini söylemek de olası değil Sadece bir kişi zirvede olabilir Eğer birinci sırada değilseniz boşu boşuna vakit kaybediyor olabilirsiniz Ama ufak işletmeler için tek online pazarlama seçeneği SEO yok Arama motoru pazarlaması (SEM), Facebook, Twitter ve Linkedln üzerinde sosyal ağ pazarlaması gibi çoğu seçenek mevcut Öteki bir seçenek ise çoğunlukla göz ardı edilen online görüntülü reklam


Banner olarak da aşina online görüntülü yaklaşık 18 yıldır kullanılmaktadır Banner hazırlanırken zorlu bir süreçten geçilir Banner öğelerinin tasarlanma süreci esnaflar için huzursuz geçebilir Hem, banner reklamın yönetimi de genel olarak karmaşıktır Sunucuların kullanımı ve internet sitesi yayıncılarıyla yapılması gereken sözleşmelerle ilgili görüşmeler esnaflar için sıkıcı olabilir Bütün bu zorluklar göz önünde bulundurulduğunda SEO, SEM ve sosyal medya esnaflar için daha cazip gelmektedir
Oysa, bütün bu alternatiflerin de dezavantajları vardır Yatırım getirisi açısından en iyi seçenekler aralarında yerini alan Arama Motoru Pazarlamasında rekabet artmıştır bu yüzden getiriler azalmıştır Bu yüzden bu seçeneği değerlendirmeden önce ayrıca olumlu hem olumsuz yönlerini göz önünde bulundurun Google SEO uzmanlarını alıkoymak için “Panda ve “Penguen güncellemeleri gibi algoritmalarını kesintisiz geliştirmektedir bu yüzden SEO hizmetlerine ödenen yatırım getirisi bu günlerde tehlikeli bir hareket olabilir Facebook gibi sosyal medyalar için esnafların karşısına çıkabilecek çoğu güçlük vardır Kendi belirlediğiniz kitleye varmak için harcayacağınız miktar düşünüldüğünde sosyal medya da iyi bir seçenek olmaktan çıkar Facebook üzerinde yayınlanan reklamlar her geçen gün daha pahalı ülkü gelmektedir Üstelik bu reklamların getirisi şu belli başlı dek beklenen değin olmamıştır Facebook ’ta saptamak işinizi bir partide tanıtmaya kastetmek gibidir Millet orada sosyalleşmek için bulunduğundan olasılıkla işe yaramayacaktır
Diğer yanlamasına, banner dünyasında kayda değer bir gelişme oldu Bu değişim gerçek zamanlı hedefleme (RTB) olarak adlandırılan bir sürecin sonucudur Beş sene önce banner yatırım getirisinin çoğunlukla düşük olduğunu düşünürdüm ancak bugünün online dünyasında durum böyle değil Gerçek zamanlı hedefleme işletmecilerin yüksek hedefli (coğrafi olarak, içerik açısından, nüfus istatistiklerine göre olarak) ve getirisi yüksek (açık arttırma modeli kullanılarak fiyatlandırıldıkları için) banner kampanyalarından faydalanmalarına ihtimal sağlıyor
Küçük işletmeler için görüntülü reklamlarda meydana gelen bu yeni devrim üstünde yatırım yapmalarının en basit yolu her tarafta hedefleme teknolojisinden geçiyor Herkesin sitesine ekleyebileceğini ufak bir kod parçasıyla sitenin ziyaretçileriyle ilgili genel veriler toplanabilir ve saklanabilir sonra bu veriler sadece bu ziyaretçileri hedef bölge yüksek hedefli banner kampanyalarını takviye etmek için kullanılabilir Ilk intiba yaratmak için asla ikinci bir baht elde edemeyeceğinizi söylerler Her Yerde hedefleme ile hem ikinci hem üçüncü hem dördüncü hem beşinci bir baht elde edeceksiniz Ayrıca, her tarafta hedefleme reklamlarının maliyeti de diğerlerine tarafından oldukça düşük
Geçtiğimiz yıllarda reel zamanlı hedeflemeyle ilgili karşımıza çıkan en büyük sorunlardan biri bu uygulamayı sadece büyük markalar ve ajansların kullanmasıydı yine de, bazı şirketler bu problemi çözmeyi başardı acilen ayrıca minik hem büyük tüm şirketler hakiki zamanlı hedeflemeden faydalanabilir
 

Similar threads

Geniş online yelpazesinin bircok kucuk esnaf icin oldukca cazip geldiği bilinen bir gercektir Bu esnafların bircoğu istenilen anahtar kelimelerle Google’da arama yapıldığında en ust sıralarda olmayı istemektedir Boylelikle, arama motoru optimizasyonuna (SEO) yonelik talepte surekli artış vardır...
Cevaplar
0
Görüntüleme
112
SEO Uzmanı Nedir? SEO uzmanı, web sayfasını tüm arama motorlarına uyumlu hale getirip siteye optimizasyon yapar. Arama sonuçlarının alakalı olmasını sağlar. Olumlu bir kullanıcı deneyimi, artan web sitesi trafiği, olası satış hacmi ve marka bilinirliği artırır ve web sitesinde sayfa...
Cevaplar
0
Görüntüleme
295
Şüphesiz web üzerindeki en kaliteli hit arama motorlarında alakalı kelimelerden alınan hittir Eğer belirli kelimelerde arama yapan kişilerin sitenizi ziyaret etmesini istiyorsanız bunun iki yolu bulunmaktadır Biri SEO diğeri SEM Search Engineering Marketing ’in kısaltması olan SEM; arama...
Cevaplar
0
Görüntüleme
172
SEO’nun önemi nedir? SEO avantajları nelerdir? SEO’nun faydaları ve yararları nedir? Arama motoru optimizasyonu ne işe yarar? Küçük işletmeler için SEO niçin önemlidir? Bu yazımızda bu soruları yanıtlayacağız Dijital çağda yaşıyoruz ve çoğu müşteri bir çevrimiçi arama yoluyla bir mağaza veya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
167
Coğrafi sınırlama, bir mobil cihaz sınırı geçtiğinde yazılımın yanıtları tetiklemesini sağlayan sanal bir coğrafi sınır oluşturmak için GPS veya RFID kullanımıdır. Bu yazıda, temel coğrafi eskrim tanımını inceleyeceğiz. Coğrafi Eskrim Tanımı Coğrafi eskrim, bir pazarlama taktiği, bir cihaz...
Cevaplar
0
Görüntüleme
373
858,500Konular
982,380Mesajlar
32,976Kullanıcılar
arktristSon üye
Üst Alt