Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Kar Lastiği Nasıl Olmalı

Kar Lastiği Nasıl Olmalı
0
141

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,753
Etkileşim
89
Puan
48
F-D Coin
0
Kar Lastiği Nasıl Olmalı kısaca

Once Emniyetli olmalı

Suruculerimiz artık biliyor ki kış lastikleri birer kulfet değildir, bilakis kış aylarında araclarımızın hayati parcalarından biri olmaktadırlar Hem bizlerin, hem dışarıdaki yayaların, hem araclarımızın, hem de trafikteki diğer tum aracların emniyetini sağlayan onemli bir parca

Minik ama carpıcı bir istatistik; TUİKin yayınladığı kaza istatistikleri raporuna gore 2019 yılı icerisinde karlı veya buzlu zeminde gercekleşen ve olum veya yaralanma ile sonuclanmış kaza adedi maalesef 1171 gibi yuksek bir rakam Sadece maddi hasarla sonlanan kazalara dair bir istatistikten bahsetmiyoruz bile Kar yağınca ana haber bultenlerinden takip ettiğimiz kayan arac manzaraları zaten cok şeyler anlatıyordur


Kar Lastiği Değil, Kış Lastiği

biliniyor ki kış lastiklerine sadece kar yağdığında değil, hava sıcaklığı 7°Cnin altına duştuğu andan itibaren ihtiyac duymaktayız Ne de olsa aracımızın gaza bastığımızda hareket edip hızlanabilmesinden daha onemlisi frene bastığımızda durabilmesi

Hava sıcaklıkları , 7°Cnin altına duştuğunde, standart lastikte kullanılan karışımlar sertleşerek tutunma ozelliklerinin bir kısmını kaybederler Bununla birlikte kış lastikleri ozel hamuru sayesinde 0°Cnin altındaki hava sıcaklıklarında bile yumuşaklığını ve dayanıklılığını koruyan bir yapıya sahiptir

Tasarruf Edeyim Derken

Kış lastikleri gercek birer masraf değildirler Zaten oyle cok pahalı lastikler de değildirler, sadece yaz lastiklerine gore ufak bir fiyat farklılığı soz konusudur Bu da kış şartlarına uygun ozel sırt karışımı, lastiğin sırt bolgesinin kalınlığı ve guvenli suruş icin lastiğin yapısında kullanılan ilave malzemelerden kaynaklanmaktadır Bununla birlikte onlenen muhtemel can ve mal kaybı, aradaki ufak fiyat farkından cok daha fazla onem arzetmektedir Sonucta tasarruf edelim derken daha buyuk kayıplarla karşılaşmayı kimse arzu etmeyecektir
 

Similar threads

Kar Lastiği Nasıl Olmalı özet olarak Önce Emniyetli olmalı Sürücülerimiz artık biliyor fakat kış lastikleri birer külfet değildir, bilakis kış aylarında araçlarımızın hayati parçalarından biri olmaktadırlar Keza bizlerin, ayrıca dışarıdaki yayaların, keza araçlarımızın, hem de trafikteki...
Cevaplar
0
Görüntüleme
183
Kış Lastiği Faydaları Hakkında Bilgi Kış lastiği kullanmanın pek cok faydası vardır Kış lastiği Kış sezonu başında takıldığında, ıslak ve karlı zeminlerde maksimum hareket kabiliyeti sunar Mevsimine gore yaz ve kış lastiği kullanmak lastiklerinizin kilometre performansını artırdığı gibi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
96
Kış Lastiği Ceşitleri Konvansiyonel ve radyal lastik Lastikler yapılarına, taban desenlerine, kaucuk karışımlarına ve kullanım amaclarına gore sınıflara ayrılır Lastiğin karkas yapısında kullanılan kord bezinin geometrisi lastiğin konvansiyonel veya radyal yapıda olmasını belirler...
Cevaplar
0
Görüntüleme
151
Kar lastiği kac tane olmalıdır Bir cok insanımız 4 tane yeni kış lastiği almak istemiyor İdare edebileceğini zannediyor Ekstra masraf olarak goruyor Zaten benim dişleri iyi durumda 4 lastiğim var Gerekirse zincir takarım diyor Yılda 34 kez kar yağacak diye almıyor ve riske giriyor Oysa...
Cevaplar
0
Görüntüleme
224
Kış aylarında suruş guvenliği icin kış lastiği takmak artık yasalarla da zorunlu hale geldi Kış lastikleri ozellikle, duşuk sıcaklıklarda ıslak, karlı, camurlu ve kuru zeminlere aktif olarak cevap vererek bu yol ve hava şartlarında yaz lastiklerine oranla daha yuksek guvenliği garanti etmek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
149
858,500Konular
982,391Mesajlar
32,980Kullanıcılar
maliaktan71Son üye
Üst Alt