Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Garanti BBVA’dan işitme engelli müşterileri için engelsiz bankacılık deneyimi

Garanti BBVA’dan işitme engelli müşterileri için engelsiz bankacılık deneyimi
0
87

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70
bha_19_c579b4afb47a93b46fb5.jpg

Müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı en değerli öncelikleri ortasında gören Garanti BBVA, sunduğu hizmetlerin tüm engelli kümeleri için daha fazla erişilebilir hale gelmesi ismine geliştirmeler yapıyor. Banka bu kapsamda, işitme engelli müşterilerinin Garanti BBVA Taşınabilir üzerinden canlı dayanak asistanına kolay ve süratli bir biçimde ulaşarak muhtaçlık duydukları hizmetleri almalarına dayanak oluyor.

İşitme engelliler, Garanti BBVA Mobil’de yer alan UGİ alanına dokunarak direkt canlı takviye asistanına bağlanabiliyor. Asistanlar müşterinin pürüz bilgisine sahip olarak kendileriyle süratle irtibata geçiyor. Tıpkı vakitte yapılan düzenlemeyle görüşme esnasındaki cevap bekleme müddeti işitme engelli müşteriler için uzatıldı. Ayrıyeten canlı asistana bağlanma sırasında da öncelikli olmaları sağlanıyor.

Konu hakkında görüşlerini paylaşan Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, “Banka olarak ömrün her alanında kapsayıcılığı temele alan bir kültürle çalışmanın, bir kıymet yaratabilmenin peşindeyiz. Türkiye’de iki milyonu aşkın işitme engelli var ve bir kısmı de bizim müşterimiz. Bu doğrultuda işitme engelli müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için hizmetlerimizi geliştiriyor, canlı dayanak asistanlarıyla süratlice ve kolay kolay irtibata geçme imkânı sağlıyoruz. Sunduğumuz hizmetlerin tüm mahzur kümeleri için daha fazla erişilebilir hale gelmesi ismine geliştirmelerimize devam ediyoruz. Geçtiğimiz aylarda da görme engelli müşterilerimiz için özgürlük teknolojileri geliştiren bir toplumsal teşebbüs olan BlindLook ile eser ve hizmetlerimizdeki kullanım tecrübesini güzelleştirmek üzere taşınabilir ve internet bankacılığımız odağında kıymetli bir işbirliği gerçekleştirmiştik. Müşterimizin temel bir hak olan bankacılık hizmetlerine ulaşmasını sağlamak son derece kıymetli... Sorumlu bankacılık anlayışımızla finansal hizmetlere erişimde problem yaşayan her müşterimiz için tıpkı ihtimamla çalışmaya ve kolaylıklar sunmaya devam edeceğiz.” dedi.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

Kelam konusu işbirliği ile Amazon, Türkiye’de BlindLook’un Sesli Simülasyon (Audio Simulation) teknolojisini websitesine ve taşınabilir uygulamasına entegre eden birinci online perakendeci oldu. Sesli Simülasyon teknolojisi sayesinde artık tam yahut kısmi görme kaybı olan Amazon müşterileri, çok...
Cevaplar
0
Görüntüleme
80
Türkiye’nin öncü iştirak finans kuruluşu Kuveyt Türk, araç sahibi olmak isteyen müşterilerine, şubeye gitmeden 7 gün 24 saat “Dijital Araç Finansmanı” hizmeti sunmaya başladı. Türkiye bankacılık kesiminde bir birinci olan hizmet kapsamında, sıfır yahut ikinci el araç finansmanı için gerekli tüm...
Cevaplar
0
Görüntüleme
132
Garanti BBVA Genel Müdürü Recep Baştuğ, panik aksiyonlardan kaçınılması gerekliliğine dikkati çekerek, "Verimsizliğe yol açan maliyetler tarafında kısılabilecek ne varsa ona bakmalıyız ama burada asla ve asla insan, tasarruf edilecek bir kaynak değildir. Bu dönem, sosyal olarak da birbirimize...
Cevaplar
0
Görüntüleme
105
Blockchain, en kolay formda, bir dijital varlığın kaynağını kaydeden merkezi olmayan, dağıtılmış bir defter olarak tanımlanır. Pekala, Blockchain nedir? Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için bizi Twitter ve Telegram kanalımızdan takip edebilirsiniz. Bitcoin ve Ethereum üzere...
Cevaplar
0
Görüntüleme
109
858,536Konular
981,826Mesajlar
32,338Kullanıcılar
ahmet80Son üye
Üst Alt