Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Dijital Pazarlamada Hedef Kitle Nasıl Belirlenir?

Dijital Pazarlamada Hedef Kitle Nasıl Belirlenir?
0
129

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,755
Etkileşim
88
Puan
48
F-D Coin
0
Pazarlamanın temel unsurlarından biri hedef kitledir Eğer hedef kitlenizi doğru bir şekilde belirlerseniz birçok alanda başarıyı hızlı bir şekilde yakalarsanız Aksi takdirde çalışmalarınızdan ve faaliyetlerinizden olumsuz geri dönüşüm elde edersiniz Dijital pazarlama açısından hedef kitlenizi belirleyerek SEO ve SEM yardımıyla doğru bir pazarlama stratejisi oluşturabilirsiniz

6Dijital Pazarlamada Hedef Kitle Belirleme
51 Markanızı ve Ürünlerinizi Tanıyın!
Eğer markanızı ve ürünlerinizi tanımıyorsanız hedef kitlenizi belirlemenin onlara ulaşmanın bir anlamı olmayacaktır Ayrıca markanızı ve sunduğunuz hizmetleri ya da ürünleri tanımadan onları kime ne şekilde sunacağınızı da doğru bir şekilde belirleyemezsiniz Marka ve ürünlerinizi tanırken yüzeysel olmamalısınız Çok basit bir ürün bile olsa ürünün en ince detayına kadar fikir sahibi olun Örneğin bir plastik top bile üretiyor olsanız ürünün hangi aşamalardan geçtiğini bilmelisiniz

52 Hedef Kitlenizin Tanımı Yapın!
Markanızı ve ürünlerinizi tanıdınız Artık markanızın kimlere yönelik olduğunu ve ürünlerinizin kimler tarafından kullanılacağını belirlemelisiniz Hedef kitleyi belirlerken öncelikle basit kriterlere göre belirleyin Cinsiyet, yaş ve eğitim durumu gibi… İlk etapta belirleyeceğiniz bu kitlenin ortalama %8090 gibi bir oranı ürünlerinizi satın alabilecek potansiyel müşterilerdir

53 Hedef Kitlenizi Analiz Edin!
Hedef kitlenizi analiz ederken ilk etapta basit düşünün Hedef kitlenizde yer alan insanların günlük hayatlarını düşünerek analize başlayabilirsiniz Ürünleriniz ya da satışını yaptığınız hizmetlerin hedef kitlenizde yer alan insanların günlük hayatlarında nasıl bir yere sahip olduğunu düşünün Bunu belirlerken ekip çalışması yapabilirsiniz Bu sayede sonuçlara daha kolay ulaşırsınız Ürün ve hizmetlerinizin sahip oldukları yeri belirledikten sonra hedef kitlenizin bu ürünlere ne kadar ihtiyaç duyduklarını ve kimlerin en kadar satın alabileceklerini belirleyin Bu sayede kesin satış yapabileceğiniz çekirdek kitleye ulaşabilirsiniz

54 Uygun Pazarlama Stratejisi Belirleyin!
Markanızı ve ürünlerinizi tanıdınız Ardından hedef kitlenizi belirleyip onları analiz ettiniz Bütün bunların sonucunda hem genel hem de özel bir hedef kitle belirlediniz Artık oluşturacağınız pazarlama stratejinizi bu kitleye göre belirlemelisiniz Hedef kitlenizin ilgisini çeken içerikler, dijital platformlarda nasıl davrandıklarını ve benzer durumları araştırarak bir strateji belirleyebilirsiniz

Hedef kitleye uygun pazarlama stratejisi belirlerken bazı ön çalışmalar yapabilirsiniz Örneğin pazar araştırması veya anket gibi çalışmalar… Ayrıca sektörün genel anlamda nabzını tutmak içinde pazara yönelik araştırmaları sürekli hale getirmelisiniz
 

Similar threads

Günümüzde sosyal medya kullanımına olan ilgi bir hayli artmıştır İnternet kullanımının artmasına paralel olarak sosyal medya ağları marka ve müşteriler için bir araya gelme platformuna dönüştürülmüştür Hızlı bir şekilde gelişen sosyal medya platformları, geleneksel medyanın bile önüne geçmiştir...
Cevaplar
0
Görüntüleme
178
Satış kanalları, günümüz ürün ya da hizmet pazarlamasında oldukça farklılaşmış alanları bulunan ve bu farklılaşmanın hem gerekli hem de gerekli olduğu kadar etkili olduğu bir sistemdir Satış kanalları ürün ya da hizmetin satılması açısından sistematik ve görsel yaklaşımların bütünü olarak da...
Cevaplar
0
Görüntüleme
257
Teknolojinin durdurulamayan gelişimi her geçen gün farklı bir yeniliğin hayatımıza girmesini sağlıyor İnternet ve mobil cihaz kullanımının artmasını sağlayan teknolojik gelişmeler ile ihtiyaçlarınızı anında karşılayabiliyorsunuz İnternet kullanımı yaygınlaştıkça özellikle sosyal medya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
266
Bu makalede sizlere dijital pazarlamanın temelleri ile ilgili bilgileri vereceğiz. Dijital pazarlama, özellikle de 2000’li senelerden itibaren gelişim göstermiş ve şu anda gelişmekte olan bir pazarlama stratejisidir. Pazarlama, kişilerin ya da örgütlerin ürün başta olmak üzere hizmet ile...
Cevaplar
0
Görüntüleme
227
Sosyal medya analizi ile ilgili sizlerle paylaştığımız bu yazımızda sosyal medya platformları üzerinden daha fazla organik trafik elde etmenizi sağlayacak bazı ipuçları ve teknikleri paylaşacağız 6Sosyal Medya Analizi Nedir? Sosyal medya analizi, sosyal medya platformlarında web sitenizin ya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
228
858,536Konular
981,823Mesajlar
32,331Kullanıcılar
yunus091Son üye
Üst Alt