nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 37
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 95
Dijital pazarlama bir organizasyonun bir veya ansızın fazla dijital kanalı kullanarak yaptığı pazarlama aktivesine denir Eposta, cep telefonu, sosyal ağ ve benzeri dijital araçlar bir uçtan bir uca pazarlama gerçekleştirmek mümkün olup, alışagelmiş pazarlama yöntemlerine göre daha büyük bir kitleye kısa sürede ulaşılabilir
Dijital pazarlamanın tartışmasız en büyük iki avantajı basit ölçülebilir olması ve geniş yayınlama ağıdır Bir metroda yapılan bir çok kişiye ulaşmış olsa da başlıca kitlesini hedefleyemez ve reklamın geri dönüşü kolayca ölçülemez Dijital pazarlama araçları bir uçtan bir uca kasıt kitlenin büyüklüğünü rahatlıkla öğrenebilir ve bir fazla öbür kanal üzerinden anında yapmaya başlayabilirsiniz
Pazarlama ile satış genel olarak birbirine karıştırılan terimlerdir Pazarlamanın esas amacı bir mahsul ya da hizmete olan ya da oluşabilecek talebin büyüklüğünü ölçmektir Satmak, pazarlamanın yalnızca ufak bir parçasıdır İnternette çiçek satmayı planlayan bir işyeri talebin büyüklüğünü ve rekabetin seviyesini rahatlıkla öğrenebilir Dijital pazarlama yöntemlerini kullanarak da firmasının ürünlerini hemen bir çok kanaldan pazarlayabilir
Dijital pazarlama baştan sona her bir pazarlama kanalının ne değin başarılı olduğu rahatlıkla ölçülebilmektedir Mesela, Facebook ’da verilen bir reklamın satışa dönüşebilirliği anında anlaşılabilirken, bir dergiye bahşedilen reklamın başarısı kolay kolay anlaşılamaz Kasıt kitlenin bir çok platform ile rahatlıkla belirlenebilmesi ve başarının düşük olduğu kanalların derhal saptama edilebilmesi pazarlama açısından fazla önemlidir
Dijital pazarlamanın tartışmasız en büyük iki avantajı basit ölçülebilir olması ve geniş yayınlama ağıdır Bir metroda yapılan bir çok kişiye ulaşmış olsa da başlıca kitlesini hedefleyemez ve reklamın geri dönüşü kolayca ölçülemez Dijital pazarlama araçları bir uçtan bir uca kasıt kitlenin büyüklüğünü rahatlıkla öğrenebilir ve bir fazla öbür kanal üzerinden anında yapmaya başlayabilirsiniz
Pazarlama ile satış genel olarak birbirine karıştırılan terimlerdir Pazarlamanın esas amacı bir mahsul ya da hizmete olan ya da oluşabilecek talebin büyüklüğünü ölçmektir Satmak, pazarlamanın yalnızca ufak bir parçasıdır İnternette çiçek satmayı planlayan bir işyeri talebin büyüklüğünü ve rekabetin seviyesini rahatlıkla öğrenebilir Dijital pazarlama yöntemlerini kullanarak da firmasının ürünlerini hemen bir çok kanaldan pazarlayabilir
Dijital pazarlama baştan sona her bir pazarlama kanalının ne değin başarılı olduğu rahatlıkla ölçülebilmektedir Mesela, Facebook ’da verilen bir reklamın satışa dönüşebilirliği anında anlaşılabilirken, bir dergiye bahşedilen reklamın başarısı kolay kolay anlaşılamaz Kasıt kitlenin bir çok platform ile rahatlıkla belirlenebilmesi ve başarının düşük olduğu kanalların derhal saptama edilebilmesi pazarlama açısından fazla önemlidir