Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Daha dun annemizin Şarkısının notaları

Daha dun annemizin Şarkısının notaları
0
182

ahmet0135

FD Üye
Etkileşim
89
F-D Coin
0
Daha dun annemizin Şarkı notaları

Daha Dun Annemizin

Do do sol sol la la sool (Daha dun annemizin)
fa fa mi mi re re doo (kollarında yaşarken)
do do sol sol la la sool (cicekli bahcemizin )
fa fa mi mi re re doo (yollarında koşarken)
sol sol fa fa mi mi ree (şimdi okullu olduk)
sol sol fa fa mi mi ree (sınıfları doldurduk)
do do sol sol la la sool (sevincliyiz hepimiz)
fa fa mi mi re re dooo (yaşasın okulumuz)

imagesdahadunannemizinsarkisininnotalari5ad5c169bd21a

Similar threads

Daha dün annemizin Şarkı notaları Daha Dün Annemizin Do do sol sol la la sool (Daha dün annemizin) fa fa mi mi re re doo (kollarında yaşarken) do do sol sol la la sool (çiçekli bahçemizin ) fa fa mi mi re re doo (yollarında koşarken) sol sol fa fa mi mi ree (derhal okullu olduk) sol sol...
Cevaplar
0
Görüntüleme
62
Samanyolu doredosidosidolasilasisol (sollasi) (solfami) sol la sol fa mi do re do si sol la si la si sol fa mi do re do si la sol fa mi do re do si sol la si lan si sol fa si do la sol fa sol mi Arkadaşım Eşşek re mi fa re do re mi fa re do re mi fa re do re re re la la si si si la sol...
Cevaplar
0
Görüntüleme
136
Kavak Yelleri Flüt Notası Fa mi faaa mi fa mi faaa mi fa sool fa mi faa dooo fa mi faaa mi fa mi faaa mi fa sool fa mi faaa kavak yerlerinin notaları do si do si do si do si do re do si do sol do si do si do si do si do re do si do mi fa sol fa mi fa re remi fa mi re mi do dola si...
Cevaplar
0
Görüntüleme
241
Karga İle Tilki Notaları Karga İle Tilki Melodika Notaları sol sol do do sol sol mi fa fa re re sool mi sol sol do do sol sol mi fa fa re re do fa fa re re sol sol mi fa fa re re sool mi sol sol do do sol sol mi fa fa re re doo
Cevaplar
0
Görüntüleme
343
Karga İle Tilki Şarkısı notaları Karga ile Tilki Melodika notaları sol sol do do sol sol mi fa fa re re sool mi sol sol do do sol sol mi fa fa re re do fa fa re re sol sol mi fa fa re re sool mi sol sol do do sol sol mi fa fa re re doo imageskargailetilkinotalari5ada49de4bd99
Cevaplar
0
Görüntüleme
117
858,505Konular
982,809Mesajlar
33,076Kullanıcılar
CvvhvvSon üye
Üst Alt