Compulsion Games'in sağlam bir tanıtım kampanyası eşliğinde büyük umutlarla piyasaya sürülen oyunu We Happy Few tam olarak geliştirici ekibin umduğu başarıyı yakalayamadı. Compulsion Games yeniden de umutsuzluğa kapılmayarak oyunu çıkışından bugüne faal biçimde desteklemeyi sürdürdü ve sürdürüyor. Stüdyonun kurucusu Guillame Provost, US Gamer'a verdiği röportajda We Happy Few'ı geliştirirken çok şey öğrendiklerini ve çıkardıkları dersleri bir sonraki evrenlerinde kesinlikle kullanacaklarını söylüyor.
We Happy Few'ın istenen muvaffakiyete ulaşamamasından en büyük sebebin, oyuncuların oyundan beklentilerinin çok farklı noktalara gitmesi olduğunu söylemiş Provost ve bunun da oyunun başarılı olmasını imkansızlaştırdığını belirtmiş. Olağanda bir hayatta kalma oyunu olarak geliştirdiği oyunun tanıtımları yapılmaya başladığında oyuncular oyunu acilen BioShock ile kıyaslamaya başlamıştı ve bunda da grafik usulünün hissesi büyüktü. Provost "o 80 milyon dolarlık bir oyun " diyor ve Compulsion Games'in bu büyüklükte bir stüdyo olmadığının altını çiziyor. Beklentiyi karşılamak için iki fikri birleştirmeye kalktıklarındaysa bunda başarılı olmamışlar.
Stüdyonun, oyunun geliştirilmesi sırasında öğrendiklerini bir sonraki oyunlarına aktaracaklarını ve bunun da kendilerine yarar olarak geri döneceğini belirten Provost, "stüdyomuzda, öğrendiğimiz her şeyi yeni bir cihana aktarmak konusunda büyük bir açlık var" diyor.
Bakalım Compulsion Games bir sonraki oyunuyla bu söylenenleri gerçeğe dönüştürebilecek mi?
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.