Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

BOTTEGA VENETA’NIN INSTAGRAM’DAN YOK OLMASININ SEBEBİ AÇIKLANDI!

BOTTEGA VENETA’NIN INSTAGRAM’DAN YOK OLMASININ SEBEBİ AÇIKLANDI!
0
171

yasuo

FD Üye
Katılım
Şub 14, 2021
Mesajlar
21,219
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
80
3195b3b5-f668-456d-873e-1dfa3f69c7bb-bottega%C4%B1.jpg

Bir aydan fazla bir mühlet evvel Bottega Veneta’nın Instagram hesabı gizemli bir formda ortadan kaybolmuştu. Ardında hiç iz bırakmayan Veneta, toplumsal medya hesaplarını kapatması konusunda açıklama yapmamıştı. Uzun bir müddettir başımızda soru işareti olan Veneta’nın kaybolma numarası hakkında birinci kere bir ipucumuz var! Geçtiğimiz Çarşamba günü markanın toplumsal medya stratejisi hakkında konuşan Kering, Bottega Veneta’nın gelecekte izleyeceği yolu açıkladı.

Fransız lüks moda kümesi Kering’in dördüncü çeyrek finansal raporlarından sonra bir konuşma yapan CEO François-Henri Pinault, Bottega Veneta’nın stratejisinin, 2018 yılından beri istikrarlı bir biçimde Instagram hesabında farklı kareler ile yorumsuz fotoğraflar yayınlayan Balenciaga’nın stratejisinden farklı olmadığını belirtti.



Fakat Balenciaga’nın izlediği eksantrik yol yerine, Bottega Veneta 2.5 milyon takipçisi olan Instagram hesabını büsbütün sildi. Artık ise @NewBottega üzere hesaplar ile markanın hayranları tarafından yürütülen Bottega Veneta paylaşımlarında, İtalyan markanın da katkıda bulunduğu teorileri dolaşıyor.



"Dijital bağlantı stratejisine gelecek olursak, Bottega Veneta toplumsal medya platformlarından kaybolmuyor - sırf onları farklı biçimde kullanıyor. Konumlandırmasına uygun olarak, Bottega Veneta, farklı toplumsal mecralar üzerinden konuşucak malzemeler sağlayarak stratejisini marka elçilerine ve hayranlarına odaklanmaya yöneltti. Bu da markanın kendi ismine konuşması yerine hayranların ve elçilerin marka hakkında konuşmasını sağlayacak,” diyen Pinault, Bottega Veneta’nın artık sevenleri tarafından konuşularak yayılacağını söyledi.

Pinault, Gucci, Saint Laurent ve Alexander McQueen üzere markaları çatısı altında barındıran Kering’in her markasının kendi stratejisi olduğunu vurguladı. “Tamamlayıcı olması için her markada birebir şeyi tekrarlamak istemiyoruz. Bottega yıllardır çok özel bir pozisyonlandırmaya sahipti ve artık bunu güçlendiriyor” diyen Pinault, birebir vakitte Veneta’nın alışılagelmişin dışındaki İlkbahar 2021 sunumuna da değindi. Londra Sadler Wells’de küçük bir fizikî gösterim olarak başlayan İlkbahar 2021 Bottega Veneta ‘Salon 01’ koleksiyonu daha sonra bir sinema ve Alman sanatçı Rosemarie Trockel tarafından yapılan bir kitap ile sunuldu. Aralık ayında yayınlanan bu farklı kreatif projeler, Bottega Veneta’nın yeni bir periyoda girdiğini işaret etmişti.






‘Salon 01’ koleksiyonu sunulurken, ilham kaynaklarından bahseden Kreatif Yönetici Daniel Lee, Bottega Veneta’nın marka kodlarına “insan dokunuşları” eklemek istediğini söylemişti. Instagram’ı silmesine karşın Bottega Veneta’nın görünürlülüğünün artış gösterdiğini belirten Pinault, “Bir buçuk ay sonra, Bottega Veneta’nın görünürlük açısından epey ikna edici olduğunu söylemeliyim ve biz bunu epeyce hassas bir formda takip ediyoruz,” diye ekledi.
 

Similar threads

Balenciaga’nın Instagram’daki 11.6 milyon takipçisinden biriyseniz, Fransız moda meskeninin beklenmedik hareketini fark etmişsinizdir: geçmiş tüm paylaşımları silmek. Kering moda kümesinde olan Balenciaga, tıpkı kardeş şirketi Bottega Veneta üzere toplumsal medyadaki sürpriz hareketi ile bölümün...
Cevaplar
0
Görüntüleme
78
Paris’teki büyüleyici couture koleksiyonları ve Balenciaga’nın 50 yılı aşkın bir sonraki birinci couture sunumundan sonra modada heyecan verici bir haber daha var… Birkaç ay evvel Chloé’de Kreatif Yöneticisi rolünden ayrıldığını duyuran Phoebe Philo’nun kendi ismi ile bir marka kurmaya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
43
Birbirleriyle ilintili olsalar da, bu sefer ana hususumuz logomania değil! Pekala logoyu ortadan kaldırdığınızda elde ne kalıyor? Tüketicinin zihninde yer edinmek için illa ki büyük bir grafik dizayna muhtaçlık var mı? Markayı akılda kalıcı kılan birkaç kavramın var olduğu düşünülüyordu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
140
Moda bölümü kürkten süratle uzaklaşıyor. Gucci, Saint Laurent, Balenciaga ve Alexander McQueen üzere lüks moda markalarının küme şirketi Kering, tüm markalarının koleksiyonlarındaki kürk kullanımını sonlandıracağını duyurdu. Sonbahar- Kış 2022 koleksiyonları ile birlikte 2022 yılının sonunda...
Cevaplar
0
Görüntüleme
110
Dior İlkbahar-Yaz 2022 koleksiyonu Paris’te yapılan bir defileyle tanıtıldı. Bizim için heyecanla dolu geçen Paris Moda Haftası’nın en büyük yankıları: Sürpriz işbirlikleri! Virgil Abloh’nun Louis Vuitton’la koleksiyonda, monogramlı Nike görmemizle bizi daha neler bekliyor sorusu kaçınılmaz bir...
Cevaplar
0
Görüntüleme
57
858,505Konular
982,778Mesajlar
33,071Kullanıcılar
NefSeCihadSon üye
Üst Alt