Bilincli Tuketici İle İlgili Yazı,
Bilincli Tuketici yazısı,
Bilincli Tuketici İle İlgili Yazılar,
Tuketici Hakları konusundaki yasal duzenlemeler, tuketicileri koruyan şartlar sağlıyor olsa da; coğumuz, haklarımızı bilmeden verdiğimiz mucadelelerle zaman ve para kaybetmeye devam ediyoruz Hatta maalesef, bazen bildiğimiz haklarımızın bile uzerinde durmayıp, sorunu hızlıca cozmek uğruna, kucuk de olsa zararlara katlanıyoruz
Oysa zaman zaman – iyi bilinmediğinden eleştirilere maruz kalan yasal duzenlemeleri, sorun yaşayan taraf olarak herkesten once tuketiciler cok iyi bilmek, uygulamak ve uygulanmasını sağlamak zorundadır Zaten yasal duzenlemeler, ancak bu bilince ulaşmış bir toplumda bir anlam ifade eder
Bayandan Kullanılamamış Dizustu Bilgisayar yazı dizimizin ardından, teknik servis sureclerinde yaşanan sıkıntılarla ilgili yardım talep eden cok sayıda eposta aldım Yazı dizimizde sorun yaşadığım marka HP idi ama elbette bu sadece HP’nin muşterilerine sorunlu durumlar yaşattığı anlamına gelmiyor Zira gelen epostalar da bunu doğrulayacak şekilde farklı farklı markalarla ilgili…
Peki bu sorunları yaşamak zorunda mısınız? Haklarınızı bilmeniz hic sorun yaşamayacağınız anlamına mı gelir?
Ortada bir “hak tartışması varsa, bir cıkar catışması var demektir Karşınızdaki firmanın, kendi zararına olan bir durumu, kayıtsız şartsız kabul etmesini beklememelisiniz Yani sorunlarınıza bir cumleyle veya bir telefon goruşmesiyle cozum bulmayı beklemek hata olur Cunku hicbir firma, “şartlar sağlansa da urun değiştirsek gibi bir amac ile yapılanmıyor Ancak bilincli bir tuketici iseniz, karşınızdaki firmaya haklarınızı bildiğinizi gostererek gerekenin yapılmasını sağlayabilirsiniz
Bilincli birer tuketici olmak icinse, ince ama onemli bir nokta var: Haklarınızı nasıl arayacağınızı bilmek
Bilincli Tuketici yazısı,
Bilincli Tuketici İle İlgili Yazılar,
Tuketici Hakları konusundaki yasal duzenlemeler, tuketicileri koruyan şartlar sağlıyor olsa da; coğumuz, haklarımızı bilmeden verdiğimiz mucadelelerle zaman ve para kaybetmeye devam ediyoruz Hatta maalesef, bazen bildiğimiz haklarımızın bile uzerinde durmayıp, sorunu hızlıca cozmek uğruna, kucuk de olsa zararlara katlanıyoruz
Oysa zaman zaman – iyi bilinmediğinden eleştirilere maruz kalan yasal duzenlemeleri, sorun yaşayan taraf olarak herkesten once tuketiciler cok iyi bilmek, uygulamak ve uygulanmasını sağlamak zorundadır Zaten yasal duzenlemeler, ancak bu bilince ulaşmış bir toplumda bir anlam ifade eder
Bayandan Kullanılamamış Dizustu Bilgisayar yazı dizimizin ardından, teknik servis sureclerinde yaşanan sıkıntılarla ilgili yardım talep eden cok sayıda eposta aldım Yazı dizimizde sorun yaşadığım marka HP idi ama elbette bu sadece HP’nin muşterilerine sorunlu durumlar yaşattığı anlamına gelmiyor Zira gelen epostalar da bunu doğrulayacak şekilde farklı farklı markalarla ilgili…
Peki bu sorunları yaşamak zorunda mısınız? Haklarınızı bilmeniz hic sorun yaşamayacağınız anlamına mı gelir?
Ortada bir “hak tartışması varsa, bir cıkar catışması var demektir Karşınızdaki firmanın, kendi zararına olan bir durumu, kayıtsız şartsız kabul etmesini beklememelisiniz Yani sorunlarınıza bir cumleyle veya bir telefon goruşmesiyle cozum bulmayı beklemek hata olur Cunku hicbir firma, “şartlar sağlansa da urun değiştirsek gibi bir amac ile yapılanmıyor Ancak bilincli bir tuketici iseniz, karşınızdaki firmaya haklarınızı bildiğinizi gostererek gerekenin yapılmasını sağlayabilirsiniz
Bilincli birer tuketici olmak icinse, ince ama onemli bir nokta var: Haklarınızı nasıl arayacağınızı bilmek