Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Akbank, Tüm Kanallarının Yeniden Hizmete Başladığını Duyurdu

Akbank, Tüm Kanallarının Yeniden Hizmete Başladığını Duyurdu
0
92

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70
akbank-tum-kanallarinin-yeniden-hizmete-basladigini-duyurdu-1625735695.jpg

Türkiye'nin en büyük bankalarından Akbank, salı günü sabah saatlerinde başlayan ve 43 saat boyunca devam eden kesintinin nihayet sona erdiğini duyurdu. Bankacılık tarihinin en büyük kesintilerinden birine sahne olan kesinti, Akbank müşterilerinden büyük tepki toplamıştı.

"06.07.2021 tarihinde başlayan teknik sorun kaynaklı kesintiler giderilmiş olup, tüm kanallarımız hizmete açılmıştır" diyen Akbank, konuyla ilgili olarak şu ifadelere yer verdi:

f60305d096047abc17b3a5b7d80f8b42fa9dad0a.jpeg
  • "Ekstre ödemesi 06.07.2021 veya 07.07.2021 tarihinde olan kredi kartları müşterilerimizin son ödeme tarihi bankamız tarafından 08.07.2021 tarihine ötelenecektir.
  • Kredi taksit tarihi 06/07/2021 - 07/07/2021 olan bireysel kredilerde ödeme yapılamaması sebebiyle ilgili günler için işleyen gecikme faizi iade edilecektir.
  • Kredi vadesi veya taksit tarihi 06.07.2021 - 07.07.2021 olan ticari krediler için ilgili günlerde faiz işletilmeyecektir/işleyen faiz geri ödenecektir.
  • Müşterilerimize ekstre, kredi ve taksit ödemeleriyle ilgili herhangi bir gecikme faizi yansıtılmayacaktır.
  • Müşterilerimizin ekstre ötelemeleri, kredi vadesi ve taksit ödemeleriyle ilgili ek bir işlem yapmasına gerek bulunmamaktadır.
  • 06.07.2021 - 12.07.2021 tarihi arasında tüm diğer banka ATM’lerinden Akbank Kart’ınızla yapacağınız para çekme ve yatırma, kredi kartı borç ödeme ve görüntüleme işlemlerinden ücret alınmayacak, alınan ücretler ise iade edilecektir.
  • Şubelerimiz, 8-9 Temmuz 2021 tarihlerinde müşterilerimize öğle saatleri de dahil olmak üzere 09.00 - 19.00 arasında kesintisiz hizmet verecektir.
Yaşanan aksaklık için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz."


 

Similar threads

Türkiye'nin en büyük bankalarından biri olan Akbank, geçtiğimiz günlerde Türkiye'nin en önemli gündem maddelerinden birini oluşturan hizmet kesintisiyle ilgili açıklamalarına devam ediyor. Hizmetlerini yeniden devreye alan banka, şimdi ise oluşan mağduriyetleri nasıl gidereceğini açıkladı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
55
Türkiye, son 24 saattir Akbank'ta yaşanan sistemsel sorunları konuşuyor. Öyle ki Türkiye'nin en büyük özel bankalarından olan Akbank, 24 saati geçkin süredir hizmet veremiyor. İlk etapta siber saldırı iddiaları ortaya atılmış ve bu iddialar yalanlanmış olsa da bu kadar uzun süreli bir kesintinin...
Cevaplar
0
Görüntüleme
96
Akbank yaşanan sorunun çözüldüğünü duyurduğu açıklamada, "Akbank İnternet ve Akbank Mobil'in de devreye girmesi ile birlikte tüm kanallarımız hizmete açıldı. Kanallarımızı titizlikle yakından izlemeye devam ediyoruz. Mağduriyet yaşayan müşterilerimizden ve paydaşlarımızdan bir kez daha özür...
Cevaplar
0
Görüntüleme
80
Akbank Direkt'e neden girilmiyor? Akbank mobil neden hata veriyor? sorularının yanıtı Akbank'tan geldi.  Akbank, dün başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin sürdüğünü duyurdu. Arızaya ilişkin  açıklamada,  yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için...
Cevaplar
0
Görüntüleme
77
Akbank, dün başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklandığı duyurulan kesintilerle ilgili yeni bir açıklama yaptı. Açıklamada  "Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz" denildi. AKBANK'TAN İKİNCİ AÇIKLAMA Akbank'tan yapılan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
54
858,505Konular
982,686Mesajlar
33,049Kullanıcılar
arliekaneSon üye
Üst Alt