Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

21 Yıllık Wolfenstein, Patch Tracing ile Yeniden Doğuyor

21 Yıllık Wolfenstein, Patch Tracing ile Yeniden Doğuyor

elektronikci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,347
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
69
21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor-scaled.jpg

Video oyunları dediğimizde aklımıza gelen ve efsanevi olarak isimlendirilen onlarca oyun var. 1992 yılında piyasaya çıkan Wolfenstein 3D ise hayatımıza “FPS (first-person shooter)” isminde yeni bir kategori getiren kıymetli oyunlardan biriydi. Akabinde 2001 yılında Return to the Castle Wolfenstein isminde yeni oyun çıkmıştı.

Bir AMD mühendisi ise 21 yıllık oyuna bir “path tracing” yaması ekledi ve Wolfenstein tekrar doğdu. AMD’de kıdemli grafik Ar-Ge mühendisi olan Dihara Wijetunga, Twitter’da yeni projesini duyururken epey heyecanlı olduğunu söyledi. Yama şimdi geliştirme kademesinde, fakat oyuna tesirini aşağıdaki ekran manzaralarından görebilirsiniz.

1 - 6

21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor-747x420.jpg


21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor2-747x420.jpg


21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor6-747x420.jpg


21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor5-747x420.jpg


21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor4-747x420.jpg


21-Yillik-Wolfenstein-Patch-Tracing-ile-Yeniden-Doguyor3-747x420.jpg


Twitter’daki birkaç ekran manzarasından görebildiğimiz kadarıyla proje umut verici görünüyor. Kimi okurlarımız “patch tracing” tahlilini birinci sefer duyuyor olabilir. Velhasıl ray patching (ışın yaması), bilgi süreç kaynakları için kıymetli ölçüde daha düşük ihtiyaçlara sahip olsa da bir noktaya kadar ışın izleme yeteneklerinin kullanımını sağlıyor. Diğer bir deyişle, ışın izleme yollarının bir alt kümesi ve gerçek uygulandığında etkileyici sonuçlar verebiliyor. Lakin yüksek kalite sağlamak için ek çalışmalar gerekli.
 

Similar threads

Oyun grafikleri son on, hatta bilhassa son beş yıl içerisinde çok önemli ilerlemeler kaydetti. Gerçekçi görsellere yetişmek maksadıyla donanımlar daima gelişmeye devam ediyor. Öte yandan teknoloji devleri daha yüksek kalite, performans ve tecrübe sunmak gayesiyle yazılım alanında her geçen gün...
Cevaplar
0
Görüntüleme
226
858,500Konular
982,385Mesajlar
32,977Kullanıcılar
spineless81Son üye
Üst Alt